Ankstesnis
  • #THANKYOUONSTAR
    KLIENTŲ PASAKOJAMOS ISTORIJOS

    Kas gali geriausiai apibūdinti „OnStar“ ir visus jo privalumus? Mūsų klientai!

    Štai kodėl paprašėme savo klientų pasidalinti jų asmeninėmis istorijomis apie „Opel OnStar“.

Kitas
Ankstesnis
  1. #THANKYOUONSTAR
  2. EULALIJOS ISTORIJA APIE PRANEŠIMĄ APIE AVARIJĄ
  3. ŠARLOTĖS ISTORIJA APIE PRANEŠIMĄ APIE AVARIJĄ
Kitas
Close

Avarija kaktomuša! Kas nutiks toliau? #thankyouOnStar

2015 spalio 9d: Šarlotė Taison vyko į svečius pas draugę, kai pateko į avariją kaktomuša su kitu automobiliu. Pirmiausia, ją ištiko panikos priepuolis. Tuomet ją išgelbėjo angelas sargas. Dabar ji gali papasakoti istiją, kurios niekada nepamirš.

 

Jei avarijos metu išsiskleidžia oro pagalvės, automobilio davikliai automatiškai perspėja OnStar patarėją, kuris gali iškviesti pagalbą, jei reikia... Automatinis pranešimas avarijos atveju – tik viena iš pažangių Opel OnStar ypatybių.

Close

Šis klientas sujaudintas iki ašarų! #thankyouOnStar

2016 m. kovo 3 d.: Eulalija Serrano Madride važinėja savuoju „Opel Zafira“. Sankryžoje kelias atrodo tuščias, bet staiga – smūgis. Šokas. Ir iš niekur pasigirsta raminantis balsas.

 

Įvykus susidūrimui jūsų „Opel“ esantys jutikliai automatiškai įspės „OnStar“ paslaugų centrą. „OnStar“ konsultantas su jumis nedelsdamas susisieks per laisvų rankų įrangą, kad įvertintų situaciją. Jei būtina, jie nustatys jūsų buvimo vietą ir iš karto įspės pagalbos tarnybas. Automatinis pranešimas apie avariją – tai tik viena iš daugelio novatoriškų „Opel OnStar“ funkcijų.