Ankstesnis
  • Opel, Onstar, Contact, FAQ, Header
Kitas

KONTAKTAI.

Tarp DUK neradote atsakymo į jums kilusius klausimus? Reikia pagalbos arba ieškote papildomos informacijos? Būtinai kreipkitės į mus. Mūsų komanda yra pasirengusi jums padėti.

Paskambinkite mums

Vietinė nemokama linija: 880033100

Mokama pagal vietinius tarifus: 52140172

Tarptautinė nemokama linija: 0080080022334

ARC Europe

+370 521 044 25

Parašykite el. laišką

onstar.europe@onstar.com

Parašykite mums laišką

OnStar Europe Ltd,
Luton HQ & Training Center
Osborne Rd, Luton, Bedfordshire
LU1 3YT, UK1-151-150
United Kingdom

„ONSTAR“ DUK.

BENDROJI INFORMACIJA

Bendroji informacija

Kuriuose automobiliuose yra įrengta „OnStar“?
„OnStar“ įrengiama keleiviniuose automobiliuose pradedant „Karl“ / „Viva“, baigiant „Insignia“.

Kaip užsisakyti „OnStar“?
„OnStar“ kaip standartinė įranga bus įrengiama „Sport“, „Innovation “ ir OPC apdailos modeliuose, o su kitais modeliais ją galima užsisakyti papildomai. Konkrečios informacijos apie sistemos prieinamumą ieškokite automobilio konfigūratoriuje. Įsigijus naują „Opel“, prekybos atstovas paaiškins, kaip užsisakyti „OnStar“ ir suaktyvinti paslaugas internete.

Kaip pradėti naudotis „OnStar“?
Įsigiję automobilį su „OnStar“ turite užsiregistruoti ir suaktyvinti „OnStar“. Iš „Opel“ gausite el. laišką − tiesiog spustelėkite jame esančią nuorodą ir užbaikite aktyvinimo procesą. Jei įsigijote naudotą automobilį su „OnStar“, tiesiog paspauskite paslaugų mygtuką ir pasikalbėkite su „OnStar“ konsultantu, kad jis nustatytų jūsų „OnStar“ paskyrą. Jei turite kokių nors klausimų, paspauskite paslaugų mygtuką ir pasikalbėkite su „OnStar“ konsultantu.

Kaip prisijungti prie savo „OnStar“ paskyros?
Kai paskyra bus nustatyta, galėsite naudotis savo „OnStar“ paskyra per „myOpel“.

Ar visuose automobiliuose bus galima naudotis visomis funkcijomis?
Gali būti, kad kai kurios paslaugos tam tikruose automobiliuose neveiks; išsamesnė informacija pateikiama skyriuje „Automobilių linijos duomenys“.

Ar galima „OnStar“ įsirengti savo dabartiniame automobilyje?
„OnStar“ įrengiama tik naujausiuose „Opel“ modeliuose. „OnStar“ negalima įrengti jau turimame automobilyje.

Ar „OnStar“ galima įsirengti kitos markės automobilyje?
„OnStar“ paslauga yra skirta tik „Opel“ automobiliams.

Kaip atsisakyti užsakytų paslaugų?
„OnStar“ paslaugų galite atsisakyti bet kada, tačiau tikimės, kad to neprireiks. Internete galite prisijungti prie savo „OnStar“ paskyros ir atsisakyti užsakytų paslaugų arba galite paspausti „OnStar“ paslaugų mygtuką automobilyje ir pasikalbėti su jums padėti pasiruošusiu konsultantu.

Ar „OnStar“ veiks keliaujant užsienyje?
Taip, „OnStar“ paslaugos teikiamos visoje Europoje. Šalių sąrašas pateikiamas skyriuje „Užsisakykite „OnStar“, kuriame nurodyta, kur galima naudotis paslaugomis.

Ar duomenys perduodami mano draudimo bendrovei?
Ne, jūsų draudimo bendrovei nebus pateikiama jokia informacija. Jei neduosite sutikimo, iš tikrųjų jūsų duomenys nebus perduodami jokioms trečiosioms šalims.

Kokiomis kalbomis galima naudotis „OnStar“?
„OnStar“ galima naudotis 8 kalbomis: anglų, prancūzų, vokiečių, ispanų, italų, olandų, lenkų ir portugalų.
Nuo 2016 m. rugpjūčio mėn. paslaugos bus teikiamos ir šiomis kalbomis: bulgarų, čekų, danų, suomių, graikų, vengrų, norvegų, rumunų, rusų, rusų, slovėnų ir švedų. Siekiant kuo greičiau atsiliepti į jūsų skambutį, išskirtiniais atvejais gali pasitaikyti, kad pirmas jus aptarnaujantis konsultantas kalbės su jumis angliškai.

Kaip pasirinkti kalbą?
Jūsų „OnStar“ paskyra bus nustatyta registracijos metu pasirinkta kalba. Kalbą galite pakeisti bet kuriuo metu savo paskyroje apsilankę puslapyje „Mano profilis“.
Kai informacijos ir pramogų sistemoje bet kuriuo metu pakeičiate kalbą, ji pakeičiama ir „OnStar“ konsultante (kalbas žr. pirmiau pateiktame klausime). Pasirinkę bet kurią kitą kalbą būsite sujungti su anglakalbiu konsultantu.

Ar galima „OnStar“ išbandyti nemokamai?
Taip, kiekvienam naujam automobiliui su „OnStar“ suteikiamas 12 mėn. nemokamas „OnStar“ paslaugų bandomasis laikotarpis.

Ar esant užsienyje „OnStar“ ims papildomą mokestį už skambučius „OnStar“ konsultantui?

Jei būdami automobilyje skambinsite konsultantui per „OnStar“ sistemą, mokestis už tai nebus imamas.

Kada prasidės mano 12 mėn. „OnStar“ paslaugų bandomasis laikotarpis?
12 mėn. nemokamas bandomosios versijos laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo pirmosios registracijos arba pristatymo iš „Opel“ atstovybės dienos (atsižvelgiant į tai, kuri iš šių dienų yra pirma; neatsižvelgiant į kliento suaktyvinimą).

Kainos

Ar už „OnStar“ paslaugas reikia mokėti?
Įsigiję automobilį su „OnStar“, pirma turėsite užsiregistruoti ir užsisakyti „OnStar“ paslaugas, tada suaktyvinti nemokamą 12 mėn. bandomąjį laikotarpį. Pasibaigus nemokamam bandomajam laikotarpiui „OnStar“ paslaugas turėsite užsisakyti. Daugiau informacijos rasite „MyOnStar“.

Ar galima „OnStar“ išbandyti nemokamai?
Taip, kiekvienam naujam automobiliui su „OnStar“ suteikiamas 12 mėn. nemokamas bandomasis laikotarpis.

Kada prasidės mano 12 mėn. bandomasis laikotarpis?
12 mėn. nemokamas bandomosios versijos laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo pirmosios registracijos arba pristatymo iš „Opel“ atstovybės dienos (atsižvelgiant į tai, kuri iš šių dienų yra pirma; neatsižvelgiant į kliento suaktyvinimą).

Kiek „OnStar“ kainuos pasibaigus pirmiesiems 12 mėn.?
Pasibaigus vienerių metų bandomajam laikotarpiui, metinė „OnStar“ paslaugų prenumerata (į kurią neįtrauktos „Wi-Fi“ duomenų plano paslaugos) kainuos xx € per metus.

Kiek kainuos skambutis į „OnStar“ iš automobilio?
Į „OnStar“ galite kreiptis tiek kartų, kiek reikia, už jūsų atliktus skambučius papildomas mokestis neimamas.

Ar esant užsienyje „OnStar“ ims papildomą mokestį už skambučius „OnStar“ konsultantui?
Jei būdami automobilyje skambinsite konsultantui per „OnStar“ sistemą, mokestis už tai nebus imamas.

Pasibaigus bandomajam laikotarpiui

Kaip įsigyti paslaugas ir duomenis pasibaigus bandomajam laikotarpiui?
Daugiau informacijos pateikiama skyriuje.

Duomenų privatumas

Kokie (asmens) duomenys yra bendrinami su „OnStar“ ir kokiais tikslais?
„OnStar“ renka tik tokius asmens duomenis, kurie reikalingi jums identifikuoti ar laiškams siųsti jūsų adresu teikiant užsisakytas paslaugas.

Ar galima neleisti „OnStar“ naudoti mano duomenis?
„OnStar“ be jūsų sutikimo jūsų duomenų neperduos jokioms trečiosioms šalims.

Ar „OnStar“ mane seka ir žino mano buvimo vietą?
„OnStar“ jūsų neseka. Jūs patys kontroliuojate, kad „OnStar“ gali naudoti jūsų buvimo vietą; spausdami privatumo mygtuką bet kuriuo metu galite paslėpti savo buvimo vietą. Jei persigalvosite, tiesiog dar kartą paspauskite privatumo mygtuką, kad automobilio vieta vėl būtų rodoma „OnStar“. Šio jūsų pasirinkimo bus nepaisoma tik nelaimės atveju siekiant išgelbėti jūsų gyvybę.

Kokie duomenys yra renkami?
„OnStar“ renka tik tuos duomenis, kuriais su mumis pasidalijate, kad galėtų teikti jūsų užsisakytas „OnStar“ paslaugas. Kliento informacija, pvz., vardas, pavardė, adresas, el. pašto adresas, saugumo informacija, pvz., PIN, pagalbos kontaktai (jei įvykus nelaimei norėtumėte susisiekti su artimaisiais).
Automobilio duomenys, pvz., odometras, rida, slėgis padangose, alyvos keitimo laikas, degalų lygis, diagnostika.
Automobilio vieta − suteikia galimybę atsisiųsti kelionės tikslą, pasinaudoti pagalba automobilio vagystės atveju ir pagalbos tarnybų paslaugomis.

Ar galima rinktis, kokie duomenys bus renkami?
Žinoma, galite. Registruojantis paprašysime jūsų pateikti tam tikrą bendrąją kliento informaciją, kad galėtume teisėtai teikti „OnStar“ paslaugas. Jei norėsite, registracijos metu arba vėliau galėsite pateikti papildomų duomenų, pvz., pagalbos kontaktų duomenis.

Kaip žinoti, kokius duomenis renka „OnStar“?
Registruojantis „OnStar“ pateiksime išsamią informaciją apie tai, kokie duomenys bus renkami ir kam jie bus naudojami.

Kaip šie duomenys bus naudojami?
„OnStar“ renkami duomenys bus naudojami tik siekiant teikti jūsų užsisakytas paslaugas. Be jūsų sutikimo jūsų duomenų niekada neperduosime jokioms trečiosioms šalims.

Ar duomenys siunčiami į kitas šalis?
Visi „OnStar“ paslaugų duomenys bus saugomi mūsų serveriuose Vokietijoje ir nebus siunčiami už Europos ribų. Tam tikri bendrieji kliento duomenys gali būti siunčiami per serverius JAV, pvz., siekiant apdoroti sąskaitų ir mokėjimų duomenis. Išsamesnė informacija pateikiama mūsų privatumo nuostatose.

SAUGUMAS

Medicinos pagalba

Kas bus, jei netyčia paspausiu raudoną SOS mygtuką?
Žinoma, taip gali nutikti, todėl tikrai dėl to bėdų nekils. Sujungus su konsultantu jis pasitikslins, ar jums reikia kokios nors pagalbos.

Kas bus, jei eismo įvykis įvyks vietovėje, kur mobilusis ryšys prastas arba jo nėra?
Didesnė su „OnStar“ montuojama stogo antena užtikrina stipresnį signalą nei mobiliojo telefono, net jei esate vietoje, kurioje ryšys prastas. Vis dėlto, ten, kur nėra ryšio, „OnStar“ paslaugos gali būti nepasiekiamos.

Ar per „OnStar“ galima susisiekti su savo pagalbos kelyje paslaugų teikėju?
Kartu su „OnStar“ savo klientams suteikiame galimybę naudotis aukščiausios klasės pagalbos kelyje tarnybos „Opel Roadside“ paslaugomis. Jai galime pateikti duomenis apie automobilį, o tam tikrais atvejais – jūsų buvimo vietą. Šiuo metu šios paslaugos negalime suteikti, jei norite pasinaudoti kitu pagalbos kelyje paslaugų teikėju.

Kaip veikia pagalba kelyje?

„OnStar“ suteikia pagalbą kelyje.
Jei jūsų automobiliui taikoma „Opel“ pagalbos kelyje paslauga ir politikos sąlygos, į jūsų buvimo vietą bus išsiųsta profesionali pagalbos komanda. Jei esate ne „Opel“ pagalbos kelyje zonoje, pagalbos kelyje teikėjas gali taikyti mokestį.

Kokiais atvejais „OnStar“ gali man padėti?
„OnStar“ gali jums padėti visais su automobiliu susijusiais atvejais. Nesvarbu, ar patekote į eismo įvykį, jums reikia medicininės pagalbos arba pamatėte eismo įvykį kelyje ir norite apie tai pranešti pagalbos tarnyboms, tiesiog paspauskite raudoną SOS mygtuką ir mes padėsime.

Ar „OnStar“ paslaugomis galima pasinaudoti tik nelaimės atveju?
Ne, „OnStar“ suteikia galimybę pasinaudoti ne tik pagalba nelaimės atveju. Į „OnStar“ galite kreiptis paspaudę mėlyną paslaugų mygtuką automobilyje arba programoje „myOpel“ / „MyVauxhall“. Jei reikia naujo restorano adreso, norite sužinoti, ką reiškia užsižiebusi įspėjamoji lemputė automobilyje arba jei pamiršote užrakinti automobilio dureles, mes pasirengę jums padėti ištisą parą, visomis savaitės dienomis ir ištisus metus.

Ar „OnStar“ veiks visada?
Veikiant „OnStar“ paslaugoms reikia belaidžio ryšio tinklų ir palydovinių padėties nustatymo sistemų. Didesnė su „OnStar“ montuojama stogo antena užtikrina stipresnį signalą nei mobiliojo telefono, kad „OnStar“ galėtų palaikyti geresnį ryšį su jumis ir jūsų automobiliu, net jei esate vietoje, kurioje ryšys prastas. Retais atvejais gali būti tolimų vietovių, kuriose „OnStar“ paslaugų signalas gali neveikti, todėl paslaugomis negalėsite pasinaudoti.

Pagalba automobilio vagystės atveju

Kam leidžiama suaktyvinti variklio paleidimo blokavimą?
Kai pranešama, kad automobilis buvo pavogtas, „OnStar“ konsultantas suaktyvins variklio paleidimo blokavimą.

PRIJUNGIMO GALIMYBĖS

Išmaniojo telefono programėle

Kokius mobiliuosius įrenginius galima naudoti su „myOpel“ / „MyVauxhall“ programa?
„myOpel“ programėlę galima naudoti su „Android“ ir „iOS“ mobiliaisiais įrenginiais.

Kaip atsisiųsti ir įdiegti programą „myOpel“ / „Vauxhall“?
Programą „myOpel“ / „My Vauxhall“ galima atsisiųsti iš „Google Play Store“ ir „Apple AppStore“.

ASMENINIS PAGALBININKAS

Viešbučių rezervavimas

Kokios yra būtinos sąlygos norint naudotis šia paslauga?
Naudotojas turi būti sulaukęs 18 metų ir turėti kredito kortelę.

Ar konsultantas gali užsakyti kambarį bet kuriame viešbutyje?

Konsultantas gali užsakyti kambarį viešbutyje, kuris yra įtrauktas į booking.com duomenų bazę. Kitų apgyvendinimo įstaigų rezervuoti nėra galimybės, bet konsultantas gali prireikus nusiųsti kelionės tikslą į jūsų automobilį.

Ar konsultantas gali panaudoti kredito kortelės informaciją, kuri saugoma mano „OnStar“ paskyroje?
Ne, kredito kortelės informaciją reikia pateikti prieš rezervuojant kambarį.

Ar konsultantas gali atšaukti mano rezervaciją?
Taip, konsultantas gali atšaukti rezervaciją. Konsultantas vėliau jus informuos apie galimus atšaukimo mokesčius.

Kaip patvirtinamas užsakymas arba atšaukimas?
Konsultantas atsiųs jums patvirtinimo el. laišką iš booking.com. Jei rezervaciją atšaukiate, tokį laišką taip pat gausite iš „OnStar“. Paprašius konsultantas gali atsiųsti viešbučio adresą į integruotąją navigacijos sistemą.

Stovėjimo vietų paieška

Kokias stovėjimo vietas siūlo ši paslauga?
Paslauga siūlo garažus ir stovėjimo vietas gatvėje, jei tokių yra. Apskritai paslauga gali pateikti informaciją apie stovėjimo vietas, kurios įtrauktos į „Parkopedia“ duomenų bazę.

Ar konsultantas gali rezervuoti stovėjimo vietą?
Ne, konsultantas gali tik surasti stovėjimo aikšteles ir pateikti informaciją apie kainą, darbo laiką arba laisvas vietas. Paprašius konsultantas gali atsiųsti adresą į integruotąją navigacijos sistemą.

Kuo skiriasi naujoji automobilio statymo paslauga nuo jau esamos, kuria galima pasinaudoti per lankytinų vietų paieška?
Jūsų konsultantas naudosis nauja stovėjimo vietų paslauga „Parkopedia“. Šioje duomenų bazėje pateikiama papildoma informacija apie kainas, darbo laiką, ypatingas savybes ir stovėjimo vietos užimtumą.

Diagnostika

Automobilyje matau įspėjamąją lemputę. Ar „OnStar“ galėtų man padėti suprasti, ką ji reiškia, ir patarti, kokių veiksmų reikia imtis?
Taip. Bet kuriuo metu galite paspausti paslaugų mygtuką ir „OnStar“ konsultantas atliks diagnostinę svarbiausių jūsų automobilio sistemų patikrą − net jums važiuojant.

Kelionės tikslo atsisiuntimas

Mano „Opel“ automobilyje nėra įrengtos originalios navigacijos sistemos, ar vis tiek galiu naudotis „OnStar“ kelionės tikslo atsisiuntimo funkcija?
Ne. Kelionės tikslo atsisiuntimo funkcija veikia tik su gamykline navigacijos sistema ir aktualiais žemėlapių duomenimis.

Kaip ji veikia?

Paspauskite paslaugų mygtuką ir paprašykite reikiamos lankytinos vietos ar kito adreso. Konsultantas atsiųs adresą į gamyklinę navigacijos sistemą. Baigus pokalbį su konsultantu, adresas pasirodys navigacijos sistemoje. Pasirinkite adresą, o navigacijos sistema pateiks maršrutą.