Ankstesnis
  • KONTAKTAI IR DUK

     

    Tarp DUK neradote atsakymo į jums kilusius klausimus? Reikia pagalbos arba ieškote papildomos informacijos? Būtinai kreipkitės į mus. Mūsų komanda yra pasirengusi jums padėti.

     

    Paskambinkite mums

    Pagalbos linija 8009177349 (angliškai)

     

    Atsiųskite mums el. laišką

    onstar.europe@onstar.com (angliškai)

Kitas

„OPEL ONSTAR“ DUK

DUK skiltys


Bendroji informacija

Kada jau bus galima įsigyti automobilių su „OnStar“?

„OnStar“ bus įrengiama 17 automobilių modelių

Kuriuose automobiliuose bus įrengta „OnStar“?

„OnStar“ įrengiama keleiviniuose automobiliuose pradedant „Karl“ / „Viva“, baigiant „Insignia“

Kaip užsisakyti „OnStar“?

„OnStar“ kaip standartinė įranga bus įrengiama „Sport“, „Cosmo“ ir OPC apdailos modeliuose, o su kitais modeliais ją galima užsisakyti papildomai. Konkrečios informacijos apie sistemos prieinamumą ieškokite automobilio konfigūratoriuje. Įsigijus naują „Opel“ / „Vauxhall“, prekybos atstovas paaiškins, kaip užsisakyti „OnStar“ ir suaktyvinti paslaugas internete.

Kaip pradėti naudotis „OnStar“?

Įsigiję automobilį su „OnStar“ turite užsiregistruoti ir suaktyvinti „OnStar“.  Iš „Opel“ gausite el. laišką − tiesiog spustelėkite jame esančią nuorodą ir užbaikite aktyvinimo procesą. Jei įsigijote naudotą automobilį su „OnStar“, tiesiog paspauskite paslaugų mygtuką ir pasikalbėkite su „OnStar“ konsultantu, kad jis nustatytų jūsų „OnStar“ paskyrą.  Jei turite klausimų, paspauskite paslaugų mygtuką ir pasikalbėkite su „OnStar“ konsultantu.

Kaip prisijungti prie savo „OnStar“ paskyros?

Kai paskyra bus nustatyta, galėsite naudotis savo „OnStar“ paskyra per „myOpel“ / „myVauxhall“.

Ar visuose automobiliuose bus galima naudotis visomis funkcijomis?

Gali būti, kad kai kurios paslaugos tam tikruose automobiliuose neveiks; išsamesnė informacija pateikiama skyriuje „Automobilių linijos duomenys“`.

Ar galima „OnStar“ įsirengti savo dabartiniame automobilyje?

„OnStar“ įrengiama tik naujausiuose „Opel“ modeliuose ir šią sistemą galima užsisakyti daugelyje 2017 m. automobilių. „OnStar“ negalima įrengti jau turimame automobilyje.

Ar „OnStar“ galima įsirengti kitos markės automobilyje?

„OnStar“ paslauga yra skirta tik „Opel“ / „Vauxhall“ automobiliams

Kaip atsisakyti užsakytų paslaugų?

„OnStar“ paslaugų galite atsisakyti bet kada, tačiau tikimės, kad to neprireiks. Internete galite prisijungti prie savo „OnStar“ paskyros ir atsisakyti užsakytų paslaugų arba galite paspausti „OnStar“ paslaugų mygtuką automobilyje ir pasikalbėti su jums padėti pasiruošusiu konsultantu.

Ar „OnStar“ veiks keliaujant užsienyje?

Taip, „OnStar“ paslaugos teikiamos visoje Europoje. Šalių sąrašas pateikiamas skyriuje „Užsisakykite „OnStar“, kuriame nurodyta, kur galima naudotis paslaugomis

Ar duomenys perduodami mano draudimo bendrovei?

Ne, jūsų draudimo bendrovei nebus pateikiama jokia informacija. Jei neduosite sutikimo, iš tikrųjų jūsų duomenys nebus perduodami jokioms trečiosioms šalims.

Kokiomis kalbomis galima naudotis „OnStar“ konsultantais?

„OnStar“ bus galima naudotis 20 kalbų: anglų, prancūzų, vokiečių, ispanų, italų, olandų, lenkų, portugalų, bulgarų, čekų, danų, suomių, graikų, vengrų, norvegų, rumunų, rusų, slovakų, slovėnų ir švedų

Kaip pasirinkti kalbą?

Jūsų „OnStar“ paskyra bus nustatyta registracijos metu pasirinkta kalba. Kalbą galite pakeisti bet kuriuo metu savo paskyroje apsilankę puslapyje „Mano profilis“.
Kai informacijos ir pramogų sistemoje bet kuriuo metu pakeičiate kalbą, ji pakeičiama ir „OnStar“ konsultante (kalbas žr. pirmiau pateiktame klausime). Pasirinkę bet kurią kitą kalbą būsite sujungti su anglakalbiu konsultantu.

Ar galima „OnStar“ išbandyti nemokamai?

Taip, kiekvienam naujam automobiliui su „OnStar“ suteikiamas 12 mėn. nemokamas „OnStar“ paslaugų bandomasis laikotarpis.

Kada prasidės mano 12 mėn. „OnStar“ paslaugų bandomasis laikotarpis?

Jūsų 12 mėn. bandomasis laikotarpis prasideda užregistravus automobilį, tą pačią dieną kaip ir naujo automobilio garantija.


Kainos

Ar už „OnStar“ paslaugas reikia mokėti?

Įsigiję automobilį su „OnStar“ turėsite užsiregistruoti ir užsisakyti „OnStar“ paslaugas, tada jums bus įjungtas nemokamas 12 mėn. bandomasis laikotarpis. Pasibaigus nemokamam bandomajam laikotarpiui „OnStar“ paslaugas turėsite užsisakyti. Daugiau informacijos rasite skyriuje „Pasibaigus bandomajam laikotarpiui“

Ar galima „OnStar“ išbandyti nemokamai?

Taip, kiekvienam naujam automobiliui su „OnStar“ suteikiamas 12 mėn. nemokamas bandomasis laikotarpis. Pristatymo metu „Wi-Fi“ bandomuoju laikotarpiu bus galima naudotis JK, Nyderlanduose ir Vokietijoje, o vėliau bus įdiegta ir kituose regionuose.

Kada prasidės mano 12 mėn. „OnStar“ paslaugų bandomasis laikotarpis?

Jūsų 12 mėn. bandomasis laikotarpis prasideda užregistravus automobilį, tą pačią dieną kaip ir naujo automobilio garantija.

Kiek „OnStar“ kainuos pasibaigus pirmiesiems 12 mėn.?

Pasibaigus vienerių metų bandomajam laikotarpiui, metinė „OnStar“ paslaugų prenumerata (į kurią neįtrauktos „Wi-Fi“ duomenų plano paslaugos) kainuos xx € per metus. Nurodyta kaina yra preliminari ir gali keistis.

Kiek kainuos skambutis į „OnStar“ iš automobilio?

Į „OnStar“ galite kreiptis tiek kartų, kiek reikia, už jūsų atliktus skambučius papildomas mokestis neimamas.

Ar esant užsienyje „OnStar“ ims papildomą mokestį už skambučius „OnStar“ konsultantui?

Jei būdami automobilyje skambinsite konsultantui per „OnStar“ sistemą, mokestis už tai nebus imamas.


Nelaimė ar pavojus

Kas bus, jei netyčia paspausiu raudoną SOS mygtuką?

Žinoma, taip gali nutikti, todėl tikrai dėl to bėdų nekils. Sujungus su konsultantu jis pasitikslins, ar jums reikia kokios nors pagalbos.

Kas bus, jei eismo įvykis įvyks vietovėje, kur mobilusis ryšys prastas arba jo nėra?

Didesnė su „OnStar“ montuojama stogo antena užtikrina stipresnį signalą nei mobiliojo telefono, net jei esate vietoje, kurioje ryšys prastas.Vis dėlto, ten, kur nėra ryšio, „OnStar“ paslaugos gali būti nepasiekiamos.

Ar per „OnStar“ galima susisiekti su savo pagalbos kelyje paslaugų teikėju?

Kartu su „OnStar“ savo klientams suteikiame galimybę naudotis aukščiausios klasės pagalbos kelyje tarnybos „Opel Roadside“ paslaugomis. Jai galime pateikti duomenis apie automobilį, o tam tikrais atvejais – jūsų buvimo vietą. Šiuo metu šios paslaugos negalime suteikti, jei norite pasinaudoti kitu pagalbos kelyje paslaugų teikėju.

Kaip veikia pagalba kelyje?

„OnStar“ suteikia pagalbą kelyje.
Jei jūsų automobiliui taikoma „Opel“ pagalbos kelyje paslauga ir politikos sąlygos, į jūsų buvimo vietą bus išsiųsta profesionali pagalbos komanda.  Jei esate ne „Opel“ pagalbos kelyje zonoje, pagalbos kelyje teikėjas gali taikyti mokestį.

Kokiais atvejais „OnStar“ gali man padėti?

„OnStar“ gali jums padėti visais su automobiliu susijusiais atvejais. Nesvarbu, ar patekote į eismo įvykį, jums reikia medicininės pagalbos automobilyje arba pamatėte eismo įvykį kelyje ir norite apie tai pranešti pagalbos tarnyboms. Tiesiog paspauskite raudoną SOS mygtuką ir mes jums padėsime.

Ar „OnStar“ paslaugomis galima pasinaudoti tik nelaimės atveju?

Ne, „OnStar“ suteikia galimybę pasinaudoti ne tik pagalba nelaimės atveju. Į „OnStar“ galite kreiptis paspaudę mėlyną paslaugų mygtuką automobilyje arba programoje „myOpel“ / „MyVauxhall“. Jei reikia naujo restorano adreso, norite sužinoti, ką reiškia užsidegusi įspėjamoji lemputė automobilyje arba jei pamiršote užrakinti automobilio durs, mes pasirengę jums padėti ištisą parą, visomis savaitės dienomis ir ištisus metus.

Ar „OnStar“ veiks visada?

Veikiant „OnStar“ paslaugoms reikia belaidžio ryšio tinklų ir palydovinių padėties nustatymo sistemų. Didesnė su „OnStar“ montuojama stogo antena užtikrina stipresnį signalą nei mobiliojo telefono, kad „OnStar“ galėtų palaikyti geresnį ryšį su jumis ir jūsų automobiliu, net jei esate vietoje, kurioje ryšys prastas, tačiau gali būti ir atokesnių vietų, kur „OnStar“ paslaugos nepasieks signalo ir neveiks.



Programa

Kokius mobiliuosius įrenginius galima naudoti su „myOpel“ / „MyVauxhall“ programa?

Programą „myOpel“ bus galima naudoti su „Android“ ir „iOS“ mobiliaisiais įrenginiais.

Kaip atsisiųsti ir įdiegti programą „myOpel“ / „Vauxhall“?

Programą „myOpel“ / „My Vauxhall“ galima atsisiųsti iš „Google Play Store“ ir „Apple AppStore“.
Programa bus prieinama nuo vasaros pabaigos.


Pagalba automobilio vagystės atveju

Kam leidžiama suaktyvinti variklio paleidimo blokavimą?

Kai pranešama, kad automobilis buvo pavogtas, „OnStar“ konsultantas suaktyvins variklio paleidimo blokavimą.


Diagnostika

Automobilyje matau įspėjamąją lemputę. Ar „OnStar“ galėtų man padėti suprasti, ką ji reiškia ir patarti, kokių veiksmų reikia imtis?

Taip. Be kuriuo metu galite paspausti paslaugų mygtuką ir „OnStar“ konsultantas atliks diagnostinę svarbiausių jūsų automobilio sistemų patikrą − net jums važiuojant.


Kelionės tikslo atsisiuntimas

Mano „Opel“ automobilyje nėra įrengtos originalios navigacijos sistemos, ar vis tiek galiu naudotis „OnStar“ kelionės tikslo atsisiuntimo funkcija?

Ne. Kelionės tikslo atsisiuntimo funkcija veikia tik su gamykline navigacijos sistema ir aktualiais žemėlapių duomenimis.

Kaip ji veikia?

Paspauskite paslaugų mygtuką ir paprašykite reikiamos lankytinos vietos ar kito adreso. Konsultantas atsiųs adresą į gamyklinę navigacijos sistemą. Baigus pokalbį su konsultantu adresas pasirodys navigacijos sistemoje. Pasirinkite adresą, o navigacijos sistema pateiks maršrutą.


Duomenų privatumas

Kokie (asmens) duomenys yra bendrinami su „OnStar“ ir kokiais tikslais?

„OnStar“ renka tik tokius asmens duomenis, kurie reikalingi jums identifikuoti ar susisiekti teikiant užsisakytas paslaugas.

Ar galima neleisti „OnStar“ naudoti mano duomenis?

„OnStar“ be jūsų sutikimo jūsų duomenų neperduos jokioms trečiosioms šalims.

Ar „OnStar“ mane seka ir žino mano buvimo vietą?

„OnStar“ jūsų neseka. Jūs patys kontroliuojate, kad „OnStar“ gali naudoti jūsų buvimo vietą; spausdami privatumo mygtuką bet kuriuo metu galite paslėpti savo buvimo vietą. Jei persigalvosite, tiesiog dar kartą paspauskite privatumo mygtuką, kad automobilio vieta vėl būtų rodoma „OnStar“. Šio jūsų pasirinkimo bus nepaisoma tik nelaimės atveju siekiant išgelbėti jūsų gyvybę.

Kokie duomenys yra renkami?

„OnStar“ renka tik tuos duomenis, kurie reikalingi teikti jūsų užsisakytas „OnStar“ paslaugas. Kliento informacija, pvz., vardas, pavardė, adresas, el. pašto adresas, saugumo informacija, pvz., PIN, pagalbos kontaktai (jei įvykus nelaimei norėtumėte susisiekti su artimaisiais.)
Automobilio duomenys, pvz., odometras, rida, slėgis padangose, alyvos keitimo laikas, degalų lygis, diagnostika.
Automobilio vieta − suteikia galimybę atsisiųsti kelionės tikslą, pasinaudoti pagalba automobilio vagystės atveju ir pagalbos tarnybų paslaugomis.

Ar galima rinktis, kokie duomenys bus renkami?

Žinoma, galite. Registruojantis paprašysime jūsų pateikti tam tikrą bendrąją kliento informaciją, kad galėtume teisėtai teikti „OnStar“ paslaugas. Jei norėsite, registracijos metu arba vėliau, galėsite pateikti papildomų duomenų, pvz., pagalbos kontaktų duomenis.

Kaip žinoti, kokius duomenis renka „OnStar“?

Registruojantis „OnStar“ pateiksime išsamią informaciją apie tai, kokie duomenys bus renkami ir kam jie bus naudojami.

Kaip šie duomenys bus naudojami?

„OnStar“ renkami duomenys bus naudojami tik siekiant teikti jūsų užsisakytas paslaugas. Jūsų duomenų be jūsų sutikimo niekada neperduosime 3-iosioms šalims.

Ar duomenys siunčiami į kitas šalis?

Visi „OnStar“ paslaugų duomenys bus saugomi mūsų serveriuose Vokietijoje ir nebus siunčiami už Europos ribų. Tam tikri bendrieji kliento duomenys gali būti siunčiami per serverius JAV, pvz., siekiant apdoroti sąskaitų ir mokėjimų duomenis. Išsamesnė informacija pateikiama mūsų privatumo nuostatose.


Pasibaigus bandomajam laikotarpiui

Kaip įsigyti paslaugas ir duomenis pasibaigus bandomajam laikotarpiui?

Daugiau informacijos žr. skyriuje „Pasibaigus bandomajam laikotarpiui“