KAS YRA „OPEL BLUEINJECTION“ TECHNOLOGIJA?

BlueInjection“ – tai moderniausia „Opel“ SCR sistemos technologija, kuri, naudodama „AdBlue®“*, mažina azoto oksidų lygį, todėl mažėja tarša.

*„AdBlue®“ yra „Verband der Automobilindustrie e.V.“ registruotasis prekių ženklas.

KAS NAUDINGA APLINKAI, NAUDINGA IR JUMS.

Įsigiję automobilį su „BlueInjection“ technologija, mažinate žalingas azoto oksidų (NOx) emisijas, todėl sumažėja daromas neigiamas poveikis aplinkai.

Ankstesnis
  • KADA PAPILDYTI?

    Automobilius su „BlueInjection“ sistema reikia papildyti „AdBlue®“ reguliariai ir dažniau, nei rekomenduojamais techninės priežiūros intervalais. Bet nesijaudinkite – indikatorius prietaisų skydelyje informuos, kai lygis bus žemas.

  • KAIP PAPILDYTI „ADBLUE®“?

    Papildykite naudodamiesi viena iš daugelio „AdBlue®“ papildymo kolonėlių degalinėse. Arba galite rinktis iš plataus papildymo bakelių pasirinkimo.

Kitas
Ankstesnis
  • KADA PAPILDYTI?

  • KAIP PAPILDYTI?

Kitas

VIVARO

MOVANO

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI APIE „BLUEINJECTION“ IR „ADBLUE®“.

Kas yra „AdBlue®“?

„AdBlue® (dar vadinamas dyzelino išmetamųjų dujų skysčiu) – tai švarus bekvapis, bespalvis ir nekenksmingas tirpalas, kurį sudaro 32,5 % karbamido 67,5 % vandens.
Kadangi „AdBlue®“ sudėtyje daugiausia vandens, jis užšąla esant –11 °C (32,5 % koncentracija yra žemiausia karbamido vandens tirpalo užšalimo temperatūra), todėl norint, kad automobilis veiktų bet kokiomis sąlygomis, „AdBlue®“ bakuose reikia įtaisyti šildytuvą, kuris atitirpintų pakankamai skysčio, skirto emisijoms mažinti.

Kas yra SCR technologija?

SCR – selektyvioji katalizinė redukcija – yra technologija, skirta mažinti azoto oksidų (NOx) kiekį dyzelinių variklių išmetamosiose dujose. Ji pagrįsta „AdBlue®“ (dar vadinamu dyzelino išmetamųjų dujų skysčiu), 32,5 % karbamido tirpalo, išgryninto vandenyje, įpurškimu į išmetimo vamzdį. Karbamidas „AdBlue®“ tirpale, esant aukštai išmetamųjų dujų temperatūrai, išleidžia amoniaką (NH₃), kuris kataliziniame konverteryje reaguoja su azoto oksidais (NO ir NO₂), kur paverčiamas nekenksmingu azotu (N₂) ir vandens (H₂O) garais.

Ar SCR technologijos turi alternatyvų?

SCR technologijos yra naujausia technologijos sritis, atitinkanti būsimus taršos reikalavimus. Būtent todėl nuo 2018 metų „Opel“ nusprendė diegti „BlueInjection“ („Opel“ SCR technologiją) į visus dyzelinius automobilius.

Kas atsitiks, jei nepapildysiu?

Jei „AdBlue®“ bakas tuščias, užgesinus variklį automobilis nebeužsives! Tai ne gedimas, bet teisiškai privaloma sistemos funkcija. Tokiu atveju prieš paleidžiant automobilį sistema pareikalaus pripildyti pilną baką.

Į ką turėčiau atkreipti dėmesį pirkdamas „AdBlue®“?
  • Iš pradžių turėtumėte atkreipti dėmesį į prekių ženklą „AdBlue®, vėliau – į standartus ISO 22241-1 bei DIN 70070.
  • Itin rekomenduojame naudoti tik bakelius arba kanistrus su užplombuota pildymo žarnos (paprastai naudojant prisukamą siejiklį) jungtimi. Taip maksimaliai sumažinsite pavojų išpilti skystį pro šalį.
  • Galiausiai, kadangi „AdBlue®“ patvarumas yra ribotas, prieš pildami tirpalą patikrinkite jo galiojimo pabaigos datą.
Ar galima pasipildyti „AdBlue®“ sunkvežimiams skirtoje degalinėje?

Taip. Galite pasipildyti naudodami „AdBlue®“ kolonėles, kurios įrengtos daugelyje degalinių komerciniams automobiliams (sunkvežimiams ir autobusams).

Ką daryti, jei „AdBlue®“ pateko ant automobilio ar rūbų?

Jei nedidelis „AdBlue® kiekis pateko ant dažyto automobilio paviršiaus, tą sritį pavalykite arba, jei būtina, nuskalaukite vandeniu.
Jei šiek tiek „AdBlue®“ išpylėte ant rūbų ir (ar) rankų, tiesiog kruopščiai nuskalaukite aplietas vietas švariu vandeniu.

Ar galima pasirinkti didesnį „AdBlue®“ baką?

„Opel“ automobiliuose tokio pasirinkimo nėra. Kiekvienam automobiliui numatytas tik vienas bako dydis, geriausiai atitinkantis paketo ir svorio apribojimus.

Kas yra „AdBlue®“ gamintojas?

„AdBlue®“ yra registruotasis VDA prekių ženklas, o „General Motors“ („Opel“ motininė bendrovė) turi įsigijusi visų jo prekių ženklų pasaulinę licenciją. Jį gamina chemijos įmonės, o „AdBlue®“ pavadinimą gali naudoti tik licenciją turintys gamintojai ir platintojai.

Informacija jūsų keleiviniams automobiliams

Jau turite „Opel“ dyzeliniu varikliu su „BlueInjection“?

Close

  •  Papildymo anga yra šalia dyzelino įpylimo angos „Vivaro“ modeliuose ir iškart už vairuotojo durelių „Movano“ modeliuose.
  • Įpylimo angos dangtelis yra spalvotas ir atsukamas ranka.
  • Pasipildyti galima naudojantis automobilių / komercinių automobilių „AdBlue®“ papildymo kolonėlėmis, įrengtomis daugelyje degalinių.
  • Be to, galite naudoti visiems keleiviniams automobiliams tinkančius bakelius ir pistoletus, kuriuos rasite daugelyje degalinių ar parduotuvių. Arba tiesiog nuvykite į vietinę „Opel“ atstovybę prisipildyti tirpalo.
  • Jei šiek tiek „AdBlue®“ skysčio patenka ant dažyto automobilio paviršiaus, tą sritį pavalykite arba, jei būtina, nuskalaukite vandeniu.
Close

Kiekviename „AdBlue®“ bake įtaisyti jutikliai, kurie senkant skysčiui siunčia tam tikrus pranešimus.
Išsamesnė informacija pateikiama naudotojo vadove.

Dėmesio! Jei „AdBlue®“ bakas visiškai tuščias, prieš paleidžiant automobilį sistema reikalauja pripildyti baką iki galo.

Close

  • Novatoriška selektyviosios katalizinės redukcijos (SCR) technologija: „BlueInjection“ yra „Opel“ išmetamųjų dujų apdorojimo sistemos dalis.
  • Naudojant „BlueInjection“ technologiją „AdBlue®“ įpurškiamas tiesiai į išmetamąjį vamzdį – tai sukelia cheminę reakciją, sumažinančią žalingą azoto oksidų emisiją ir paverčianti ją aplinkai nepavojingu azoto ir vandens garų mišiniu.
  • „AdBlue® – tai švarus, nekenksmingas, nedegus ir bekvapis skystis, kurį sudaro 32,5% karbamido bei 67,5% vandens.