„BlueInjection“ technologija

Žiūrėti video

KAS YRA „OPEL BLUEINJECTION“ TECHNOLOGIJA?

 

'„BlueInjection“tai moderniausia „Opel“ SCR dyzelino technologija, kuri naudodama „AdBlue®“* tirpalą dar labiau mažina azoto oksidų lygį ir siekia gerinti emisijos rodiklius.

 

*„AdBlue®“ yra „Verband der Automobilindustrie e.V.“ registruotasis prekės ženklas

KAS NAUDINGA APLINKAI, NAUDINGA IR JUMS.

 

'Įsigiję automobilį su „BlueInjection“ technologija mažinate žalingas azoto oksidų (NOx) emisijas, todėl sumažėja daromas neigiamas poveikis aplinkai.

Ankstesnis
  • KADA PAPILDYTI?

     

    'Automobilius su „BlueInjection“ sistema reikia papildyti „AdBlue®“ reguliariai ir dažniau, nei rekomenduojamais techninės priežiūros intervalais. Bet nesijaudinkite – indikatorius prietaisų skydelyje informuos, kai lygis bus žemas.

  • KAIP PAPILDYTI „ADBLUE®“?

     

    'Papildykite tirpalo patys, pasirinkę tinkamiausią tarą iš plataus asortimento. Arba tiesiog nuvykite į vietinę „Opel“ atstovybę užsipildyti tirpalo.

Kitas
Ankstesnis
  • KADA PAPILDYTI?

  • KAIP PAPILDYTI?

Kitas

AUTOMOBILIAI SU „BLUEINJECTION“

INSIGNIA

CASCADA

NAUJASIS ZAFIRA

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI APIE „BLUEINJECTION“ IR „ADBLUE®“.

Kas yra „AdBlue®“?

„AdBlue® (dar vadinamas dyzelino išmetamųjų dujų skysčiu) – tai švarus bekvapis, bespalvis ir nekenksmingas tirpalas, kurį sudaro 32,5% karbamido 67,5% vandens. Kadangi „AdBlue®“ sudėtyje daugiausiai vandens, jis užšąla esant -11°C (32,5% koncentracija yra žemiausia karbamido vandens tirpalo užšalimo temperatūra), todėl norint, kad automobilis veiktų bet kokiomis sąlygomis, „AdBlue®“ bakuose reikia įtaisyti šildytuvą, kuris atitirpintų pakankamai skysčio, skirto emisijoms mažinti.

Kas yra SCR technologija?

SCR – selektyvioji katalizinė redukcija – yra technologija, skirta mažinti azoto oksidų (NOx) kiekį dyzelinių variklių išmetamosiose dujose. Ji pagrįsta „AdBlue®“ (dar vadinamu dyzelino išmetamųjų dujų skysčiu), 32,5% karbamido tirpalo, išgryninto vandenyje, įpurškimu į išmetimo vamzdį. Esant aukštai išmetamųjų dujų temperatūrai „AdBlue®“ skystyje esantis karbamidas skleidžia amoniaką (NH3), kuris kataliziniame konverteryje reaguoja su azoto oksidais (NO ir NO2) ir yra paverčiamas nekenksmingu azotu (N2) ir vandens (H2O) garais.

Ar SCR technologijos turi alternatyvų?

SCR technologijos yra naujausia technologijos sritis, atitinkanti būsimus taršos reikalavimus. Būtent todėl nuo 2018 metų „Opel“ nusprendė diegti „BlueInjection“ („Opel“ SCR technologiją) į visus dyzelinius automobilius.

Kas atsitiks, jei nepapildysiu?

Jei „AdBlue®“ bakas tuščias, užgesinus variklį automobilis nebeužsives! Tai ne gedimas, bet teisiškai privaloma sistemos funkcija.
Tokiu atveju prieš užvedant automobilį sistema pareikalaus pripildyti pilną baką.

Į ką turėčiau atkreipti dėmesį pirkdamas „AdBlue®“?
  • Iš pradžių turėtumėte atkreipti dėmesį į prekės ženklą „AdBlue®, vėliau - į standartus ISO 22241-1 bei DIN 70070.
  • Itin rekomenduojame naudoti tik butelius arba kanistrus su užplombuota pildymo žarnos (paprastai naudojant prisukamą siejiklį) jungtimi . Taip maksimaliai sumažinsite pavojų išpilti skystį pro šalį.
  • Galiausiai, kadangi „AdBlue®“ patvarumas yra ribotas, prieš pildami skystį patikrinkite jo galiojimo pabaigos datą.
Kadangi „AdBlue®“ jau naudojamas komerciniuose automobiliuose, ar „AdBlue®“ galima papildyti sunkvežimių degalinėse?

Nerekomenduojame pildyti „AdBlue®“ pompomis, kurios daugelyje degalinių pritaikytos komerciniams automobiliams (sunkvežimiams ir autobusams), kadangi jų užpylimo greitis keleiviniams automobiliams yra per didelis. Be to, daugumą sunkvežimių antgalių atleidžia automobilių įpylimo angoje esantys magnetiniai įdėklai, kurių nėra nė viename „Opel“ keleiviniame automobilyje.

 

Geroji žinia - Europoje daugėja degalinių, kuriose keleiviniams automobiliams siūlomos lėto srauto „AdBlue®“ pompos. Tokia pompa papildyti skysčio taip pat paprasta, kaip ir užpilti dyzelinio kuro.

Ką daryti, jei „AdBlue®“ pateko ant automobilio ar rūbų?

Jei nedidelis „AdBlue® kiekis pateko ant dažyto automobilio paviršiaus, tą sritį pavalykite arba, jei būtina, nuskalaukite vandeniu.
Jei šiek tiek „AdBlue®“ išpylėte ant rūbų ir (ar) rankų, tiesiog kruopščiai nuskalaukite aplietas vietas švariu vandeniu.

Ar galima pasirinkti didesnį „AdBlue®“ baką?

„Opel“ automobiliuose tokio pasirinkimo nėra. Kiekvienam automobiliui numatytas tik vienas bako dydis, geriausiai atitinkantis paketo ir svorio apribojimus.

Kas yra „AdBlue®“ gamintojas?

„AdBlue®“ yra registruotasis „VDA“ prekės ženklas, o „General Motors“ („Opel“ motininė bendrovė) turi įsigijusi visų jo prekės ženklų pasaulinę licenciją. Jį gamina chemijos įmonės, o „AdBlue®“ pavadinimą gali naudoti tik licenciją turintys gamintojai ir platintojai.

JUMS GALI BŪTI ĮDOMU:

Close

  • Papildymo anga yra šalia dyzelinio kuro įpylimo angos (arba, „Antara“ atveju, už angos galiniame buferyje).
  • Įpylimo angos dangtelis yra spalvotas ir atsukamas ranka.
  • Papildyti galima naudojant visus keleiviniams automobiliams pritaikytus butelius ir antgalius, kuriuos galima įsigyti daugelyje degalinių ar prekybos vietų. Arba naudokite vieną iš specialiai keleiviniams automobiliams skirtų „AdBlue®“ papildymo pompų, kurias rasite kai kuriose degalinės. Nenaudokite sunkvežimiams ar komerciniams automobiliams skirtų „AdBlue®“ pompų.
  • Papildykite baką patys, pasirinkę tinkamiausią tarą iš galimo pakuočių asortimento. Arba tiesiog nuvykite į vietinę „Opel“ atstovybę, kad baką papildytų ten.
  • Jei šiek tiek „AdBlue®“ skysčio patenka ant dažyto automobilio paviršiaus, tą sritį pavalykite arba, jei būtina, nuskalaukite vandeniu.
Close

Kiekviename „AdBlue®“ bake įtaisyti jutikliai, kurie senkant skysčiui siunčia tam tikrus pranešimus.

 

Yra trys intervalai:

  • Kai iki papildymo likusi rida yra 2 400 km (arba mažesnė, priklausomai nuo suvartojimo) – integruotame kompiuteryje trumpam užsidega įspėjamoji lemputė.
  • Kai iki papildymo likusi rida yra < 1 750 km – pasirodys įspėjimas, kuris bus kartojamas kiekvieną kartą užvedus variklį.
  • Kai iki papildymo likusi rida yra 900 km – įspėjimas mirksi tol, kol papildote baką.

 

Dėmesio! Jei „AdBlue®“ bakas visiškai tuščias, prieš užvedant automobilį sistema reikalauja užpildyti baką iki galo.

Close

  • Novatoriška selektyviosios katalizinės redukcijos (SCR) technologija: „BlueInjection“ yra „Opel“ išmetamųjų dujų apdorojimo sistemos dalis.
  • Naudojant „BlueInjection“ technologiją „AdBlue®“ įpurškiamas tiesiai į išmetamąjį vamzdį – tai sukelia cheminę reakciją, sumažinančią žalingą azoto oksidų emisiją ir paverčianti ją aplinkai nepavojingu azoto ir vandens garų mišiniu.
  • „AdBlue® – tai švarus, nekenksmingas, nedegus ir bekvapis skystis, kurį sudaro 32,5% karbamido bei 67,5% vandens.