„Opel Astra“ nočbekas – Varikliai ir transmisijos

Bandomasis važiavimas

Bandomasis važiavimas vertingesnis nei tūkstantis nuotraukų. Spustelėkite čia, jei norite išbandyti realybėje.

Užsiregistruoti į bandomąjį važiavimą

Taupūs ir švarūs galios mechanizmai.

„Astra“ varikliai1 įrodė, kad dinamiką galima suderinti su degalų ekonomija ir nedidele kenksmingų medžiagų emisija. Su įdiegtomis naujausiomis technologijomis, taupesni, ekologiškesni ir smagų važiavimą užtikrinantys naujojo „Opel Astra“ ECOTEC® varikliai – puikios techninės charakteristikos ir, palyginti su kompaktiškųjų automobilių klase, kur kas mažesnės degalų sąnaudos.

Variklių asortimentas

„Opel Astra“ variklių asortimentą sudaro benzininiai ir dyzeliniai agregatai, kurių galia nuo 73 kW (100 AG) iki 125 kW (170 AG), bei LPG variklis, kurio galia 103 kW (140 AG).

 

Tiek dyzeliniai, tiek benzininiai varikliai komplektuojami su patobulintomis, tiksliomis ir lengvai perjungiamomis mechaninėmis 5 arba 6 laipsnių pavarų dėžėmis. O visiškai nauja automatinė 6 laipsnių pavarų dėžė su „ActiveSelect®“ funkcija skirta 1,4 l turbininiams ECOTEC® (103 kW (140 AG) ir 1,6 l turbininiams ECOTEC® varikliams su tiesiogine degalų įpurškimo sistema (125 kW (170 AG).


1,6 l turbininis ECOTEC® tiesioginio įpurškimo

„Euro 6“ taršos standartą atitinkantis 1,6 l turbininis ECOTEC® variklis su tiesioginiu įpurškimu, kintamo darbo vožtuvų sistema,  modernūs turbokompresoriais užtikrina sklandų greitėjimą, net ir esant mažoms apsukoms bei stiprią trauką, tačiau variklio darbas išlieka tylus, o degalų sąnaudos nedidelės. 125 kW (170 AG), iki 280 Nm sukimo momentas (su slėgio padidinimo funkcija), o važiuojant mišriu ciklu degalų sąnaudos  vos 5,9 l/100 km – tai vienas taupiausių benzininių variklių savo klasėje.


„Euro 6“ standarto reikalavimus atitinkantis 1,6 l CDTI variklis

1,6 l CDTI dyzelinis variklis, išvystantis 81 kW (100 AG) ir 100 kW (136 AG) – tai dar vienas žingsnis naujos „Opel“ variklių kartos link. Juos kuriant buvo tikimasi pereiti į naują lygmenį, taigi jūsų lūkesčiai bus ne tik išpildyti, bet ir viršyti.

 

Aliumininė konstrukcija atitinka visus naujojo „Euro 6“ taršos standarto reikalavimus. Azoto oksido (NOX) kiekį pavyko sumažinti įdiegus NOX mažinimo technologiją (LNT), kuriai visiškai nereikia techninės priežiūros ir jokių papildomų skysčių.

 

Naujos kartos variklių savybė yra išskirtinai tylus darbas be vibracijos ir be jokio uždelsimo, o su slėgio padidinimo funkcija pasiekiamas iki 320 Nm sukimo momentas – tai tikrai įspūdinga. 1,6 l CDTI varikliai paprastai montuojami su „Start/Stop“ sistema.



Enlarge

LPG ECOTEC® variklis

Su 1,4 l LPG ECOTEC® „Opel Astra“ gali važiuoti ir benzinu, ir suskystintomis dujomis (LPG). LPG kainuoja kur kas mažiau, be to, 10 proc. sumažinama CO2 tarša. Kadangi vienu metu galima naudoti benzino ir LPG bakus, nuvažiuoti galėsite beveik dvigubai didesnį atstumą. 1,4 l LPG ECOTEC® variklį „Opel“ partneriai taip pat gali pritaikyti naudoti suskystintas dujas.


Enlarge

„ecoFLEX“: taupomi degalai ir mažinamas išskiriamų kenksmingųjų medžiagų kiekis

„ecoFLEX“ – tai praktiškas būdas tausoti aplinką. 1,6 l CDTI „ecoFLEX“ 81 kW (110 AG) galios variklis leidžia mėgautis įspūdingu 300 Nm sukimo momentu esant 2000 aps./min. Tačiau šis variklis išskirtinai tausoja aplinką. „Start/Stop“ sistema su stabdžių sistemos rekuperacijos funkcija ir mažo pasipriešinimo riedėjimui padangos padeda užtikrinti itin žemą 105–97 g/km CO2 taršą ir vos 4,0–3,7 l/100 km degalų sąnaudas.

 

Taip saugi išliks ir jūsų piniginė.


Enlarge

„Start/Stop“ sistema

„Start/Stop“ sistema padeda sutaupyti dar daugiau degalų, ypač važinėjant mieste. Variklis išsijungia, kai automobilis sustabdomas ir įjungiama neutrali pavara, o vėl akimirksniu paleidžiamas, vos tik nuspaudžiamas sankabos pedalas. Sistemą galima įjungti arba išjungti paspaudus mygtuką prietaisų skydelyje. Kai sistema įjungta, o variklis sustabdytas, tachometro rodyklė pasislenka į AUTOSTOP pažymėtą padėtį ir rodo, kad sistema paruošta ir gali būti automatiškai paleista. „Start/Stop“ sistema diegiama su patobulintu generatoriumi, starteriu ir specialiu akumuliatoriumi.


Kontroliuokite degalų sąnaudas

„ECO Drive“ pagalbinė sistema ne tik tiksliai parodo, kada perjungti pavarą, kad sutaupytumėte kuo daugiau degalų, bet ir kai ką daugiau. Ši sistema parodo, kuri įranga suvartoja daugiausiai energijos, ir pateikia degalų sąnaudų istoriją iš pastarųjų 50 kilometrų. Tam yra skirti trys papildomi meniu, kurie rodomi centriniame ekrane tarp prietaisų.

 

Ekonomiškumo indeksas ir pavaros perjungimo indikatorius

Kairiajame grafiniame elemente rodomas dabartinis ekonomiškumo lygis. Didžiausia ekonomija pasiekiama, kai užsidega visos vertikalios padalos. Rodyklė rodo, kada reikia perjungti aukštesnę pavarą, kad būtų sutaupyta kuo daugiau degalų.

 

Papildomos energijos sąnaudos

Šis rodmuo nurodo papildomas energijos sąnaudas, reikalingas naudojamoms elektros sistemoms. Rodomos vidutinės sąnaudos.

 

Degalų sąnaudų statistika

5 km atkarpomis rodomas vairavimo efektyvumas per pastaruosius 50 kilometrų. Kuo aukštesnis grafinių elementų lygis, tuo didesnės sąnaudos, taigi pasinaudodami šiais duomenimis galite lengvai įvertinti savo vairavimo efektyvumą.


1:

Degalų sąnaudos (l/km): mieste 9,9–3,9, užmiestyje 5,8–3,5, bendrosios 7,3–3,7; CO2 tarša (g/km): 172–97 (bendroji).

 

1,4 l LPG: degalų sąnaudos (l/100 km): mieste 10,1–9,5 (7,8–7,3), užmiestyje 6,3–5,8 (5,0–4,7), bendrosios 7,7–7,2 (6,0–5,7); CO2 tarša (g/km): 125–117 (141–133) (bendroji). LPG režimas (benzininis režimas).

 

Pagal reglamento R (EB) Nr. 715/2007 reikalavimus (taikoma atitinkama versija).