„Opel Cascada“ – Vairavimo dinamika

Bandomasis važiavimas

Bandomasis važiavimas vertingesnis nei tūkstantis nuotraukų. Spustelėkite čia, jei norite išbandyti realybėje.

Užsiregistruoti į bandomąjį važiavimą

Važiuoja taip pat puikiai, kaip ir atrodo.

Dėmesį prikaustanti išvaizda neliks nepastebėta, tačiau ją sujungus su stulbinama vairavimo dinamika ir varikliais1 naujasis „Opel Cascada“ ilgam paliks neišdildomą įspūdį.

Enlarge

Išskirtinis tvirtumas, nepakartojama dinamika

Puikios išvaizdos automobilis nusipelno geriausių vairavimo dinamikos savybių. „Opel Cascada“ sumontuota laiko patikrinta ir moderni važiuoklė su „Opel HiPerStrut“ priekyje ir Vato svirties pakaba gale. Be to, šis automobilis išsiskiria itin dideliu važiuoklės / kėbulo atsparumu sukimui ir lenkimui, o tai leidžia maksimaliai išnaudoti modernios pakabos potencialą.

 

Sukimui ir lenkimui tvirtumas pasiekiamas kėbulo apačioje sumontavus specialias detales ir naudojant itin tvirtus priekinius statramsčius, kurie sustiprinami tempimui patvariais plieno vamzdžiais. Kartu su stulbinamai tvirta konstrukcija tai suteikia galimybę tiksliai manevruoti, važiuoti tolygiai ir patogiai valdyti automobilį.

 

Bendras tvirtumas kartu su „HiPerStrut“ priekine pakaba yra vienas svarbiausių elementų, kurie padeda užtikrinti itin patogų vairavimą ir žemą triukšmo bei vibracijos lygį. Be to, tai suteikia galimybę ant „Opel Cascada“ sumontuoti 20 colių ratlankius neatliekant jokių modifikacijų. Galinė pakaba su Vato svirtimi – optimaliai subalansuotas valdomumas. Prie viso to pridėkite „Opel FlexRide®“, ir 3 skirtingi pakabos nustatymai suteiks galimybę tiksliai pasirinkti, kaip norite vairuoti, – bet kur ir bet kada.


Enlarge

Subalansuota galia, begalinis sukimo momentas

Nesenstančios klasikos gera „Opel Cascada“ išvaizda nusipelno nepakartojamų, tinkamai subalansuotų techninių savybių. Tarp naujosios kartos „Opel“ variklių yra ir 1,6 l turbininis ECOTEC® 125 kW (170 AG) variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema ir 1,6 l turbininis ECOTEC® 147 kW (200 AG) variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema. Moderni konstrukcija, metalo lydiniai ir technologijos, įskaitant du priešingomis kryptimis besisukančius balansinius velenus, užtikrina didžiulę galia ir itin mažas degalų sąnaudas.

 

Kurdami naujos kartos variklius „Opel“ inžinieriai pasitelkė naują liejimo metodą, dėl ko pasiekiamas iki 135 bar vidinis slėgis. Tokios sąlygos suteikia galimybę pasiekti puikių kompresijos parametrų, kurių rezultatas – neįtikėtinas efektyvumas. Visus šiuos pasiekimus sujungus su moderniu tiesioginiu įpurškimu, be uždelsimo veikiančia turbina ir novatoriška variklio valdymo sistema, gaunamas agregatas, kuris nustato naujus sklandžios galios standartus.

 

Galingų dyzelinių variklių gerbėjams siūlome išskirtinį 2,0 l „BiTurbo“ CDTI variklį. Patobulinta dviejų turbokompresorių technologija ir moderni „common-rail“ degalų įpurškimo sistema, kurios purkštukai pasiekia 2000 bar slėgį ir įgalina 8 įpurškimo impulsus per cilindrų darbo ciklą, be to išvystomas 400 Nm sukimo momentas bei 143 kW (195 AG) galia.


Enlarge

Platus variklių asortimentas

Variklių asortimentas, atitinkantis „Opel Cascada“, kuriame rasite ir benzininių, ir dyzelinių variklių. Pavyzdžiui, patobulintas mažesnio tūrio 1,4 l turbininis ECOTEC®, 88 kW (120 AG) galios ir 200 Nm sukimo momentą išvystantis variklis suteikia stulbinamas technines savybes. Be to, galite pasirinkti kitą 1,4 l turbininį ECOTEC® variklį, kuris išvysto 103 kW (140 AG) galią ir iki 220 Nm sukimo momentą (su slėgio padidinimofunkcija). Arba galite užsisakyti 2,0 l CDTI ECOTEC® 121 kW (165 AG) ir 350 Nm sukimo momento dyzelinį variklį.

 

6 laipsnių automatinė transmisija veikia tikrai puikiai. Joje yra mažiau mechaninių dalių nei ankstesniuose modeliuose, todėl dabar ji paprastesnė ir efektyvesnė. Dėl to transmisija ne tik suteikia visas gerąsias mechaninės transmisijos savybes, bet ir sumaniai prisitaiko prie individualaus vairavimo stiliaus, be to, pavaros perjungiamos sklandžiau bet kokiomis sąlygomis, taigi suteikiama daugiau komforto.

 

Visi „Opel Cascada“ varikliai ir transmisijos parinkti sumaniai, kad atitiktų technines galimybes ir stilių bei suteiktų optimalią degalų ekonomiją. Be to, „Start/Stop“ sistema ir „ecoFLEX“ pagalbinė sistema gali būti įrengiamos su visais siūlomais varikliais, taip norima pasiekti maksimalų ekologiškumą.


1:

Degalų sąnaudos (l/100 km): mieste 9,3–6,3, užmiestyje 5,9–4,6, bendrosios 7,2–5,2;

CO2 tarša (g/km): 168–138 (bendroji).


Pagal reglamento (EB) Nr. 715/2007 reikalavimus (taikoma atitinkama versija).