Opel Vivaro - Engines & Transmissions

Bandomasis važiavimas

Bandomasis važiavimas vertingesnis nei tūkstantis nuotraukų. Spustelėkite čia, jei norite išbandyti realybėje.

Užsiregistruoti į bandomąjį važiavimą

Švarus oras ir mažesnės išlaidos

Mažesnio darbinio tūrio 1,6 l CDTI turbininiai ir „BiTurbo“ varikliai1, išvystantys didesnę galią sunaudodami mažiau degalų, montuojami visuose „Opel Vivaro“. Visa tai – mažos degalų sąnaudos ir CO2 tarša.

Enlarge

Efektyvūs varikliai

Galite rinktis iš trijų modernių „Euro 6“ taršos standartą atitinkančių variklių, kurie visi montuojami su mechanine 6 laipsnių transmisija ir „Start/Stop“ sistema.

1,6 l CDTI turbininis 70 kW (95 AG), 1,6 l CDTI „BiTurbo“ 92 kW (125 AG) ir 107 kW (145 AG) varikliuose panaudotos „ecoFLEX“ technologijos. Standartiškai montuojama „Start/Stop“ sistema, regeneracinė stabdžių sistema, priežiūros nereikalaujantis dalelių filtras ir maža vidinė trintis padeda sumažinti eksploatacines išlaidas ir taršą, o pažangi „Common rail“ įpurškimo sistema ir turbokompresoriai suteikia nežabotą galią.


Enlarge

„BiTurbo“ technologija

Itin modernūs „Opel Vivaro“ montuojami „BiTurbo“ varikliai sujungia gerąsias nedidelių turbokompresorių (darbas be uždelsimo sukuriant didelę galią ir sukimo momentą esant mažoms apsukoms) savybes su didelių turbokompresorių (didelė galia ir sukimo momentas esant didelėms apsukoms) pranašumais. Dviguba tarpinio aušinimo sistema užtikrina sklandų ir efektyvų degimą. Taip garantuojamas nuolatinis galingas sukimo momentas esant mažoms apsukoms, didžiulė galia esant didesnėms variklio apsukoms, tačiau išlieka neprilygstama degalų ekonomija.


Enlarge

Papildomos priemonės išlaidoms mažinti

Be standartinės „Start/Stop“ sistemos, energijos sąnaudas padeda mažinti taupusis išjungiamas vandens siurblys, kuris suveikia tik tada, kai reikia, ir dviejų lygių tepalo siurblys, kuris tiekia tik reikalingą kiekį alyvos.

 

Stabdžių energijos rekuperacinė sistema padeda sumažinti sąnaudas ir taršą, nes akumuliatorius įkraunamas atrankiniu būdu, dažniausiai tada, kai papildomos energijos sukuriama stabdant ar mažinant greitį.

 

Grandinė, kuriai nereikia priežiūros, ir dyzelino dalelių filtras padeda sumažinti techninės priežiūros išlaidas ir sutrumpinti darbų trukmę, todėl pagrindinės techninės priežiūros laikotarpis trunka net 2 metus / 40 000 km.


Enlarge

„ecoDrive“ režimas

„ecoDrive“ režimą galima bet kada įjungti arba išjungti. Šį režimą galima įjungti paspaudus mygtuką, o išjungti tiesiog įjungus žemesnę pavarą arba paspaudus mygtuką.

 

Veikiant „ecoDrive“ režimui

  • sumažinamas variklio sukimo momentas ir galia,
  • pakoreguojamas akceleratoriaus jautrumas,
  • sumažinamos oro kondicionavimo ir šildymo sistemų energijos sąnaudos.

„ecoDrive“ režimas leidžia vairuotojui tiksliai sužinoti, kokią pavarą įjungti, kad būtų taupomi degalai – pasiekus reikiamą greitį užsidega lemputė, nurodanti tinkamiausią laiką perjungti pavarą. Jei įsirengiate navigacijos sistemą, rodomi ir ekonomiško važiavimo duomenys bei pagal sistemos surinktą informaciją pateikiami nurodymai.


„Vivaro Combi“:

Degalų sąnaudos (l/100 km): mieste 7,0–6,4, užmiestyje 5,6–5,1, bendrosios 6,1–5,6; CO2 tarša (g/km): 159–145 (bendroji).

 

Pagal reglamentų (EB) Nr. 715/2007 ir (EB) Nr. 692/2008 (taikoma atitinkama versija) reikalavimus.