Naujasis „Opel Vivaro“ – Mažesnės išlaidos ir tarša

Bandomasis važiavimas

Bandomasis važiavimas vertingesnis nei tūkstantis nuotraukų. Spustelėkite čia, jei norite išbandyti realybėje.

Užsiregistruoti į bandomąjį važiavimą

Švarus oras ir mažesnės išlaidos.

Mažesnio darbinio tūrio 1,6 l CDTI turbininiai ir „BiTurbo“ varikliai1, išvystantys didesnę galią sunaudodami mažiau degalų, montuojami visuose „Opel Vivaro“. Visa tai – mažos degalų sąnaudos ir CO2 tarša.

Enlarge

Didesnė galia, mažesnės sąnaudos

„Opel Vivaro“ suteikia galimybę rinktis įvairius didelio sukimo momento, ekonomiškus ir mažos taršos variklius. Siūlomi trys varikliai su „Start/Stop“ sistema: 1,6 l CDTI turbininis 70 kW (95 AG), 1,6 l CDTI „BiTurbo“ 92 kW (125 AG) ir 107 kW (145 AG) varikliai. Galite rinktis ir du variklius be „Start/Stop“, kurie išvysto 70 kW (95 AG) ir 88 kW (120 AG) galią.


Enlarge

„BiTurbo“ technologija

Itin modernūs „Opel Vivaro“ montuojami „BiTurbo“ varikliai sujungia gerąsias nedidelių turbokompresorių (darbas be uždelsimo sukuriant didelę galią ir sukimo momentą esant mažoms apsukoms) savybes su didelių turbokompresorių (didelė galia ir sukimo momentas esant didelėms apsukoms) pranašumais. Dviguba tarpinio aušinimo sistema užtikrina sklandų ir efektyvų degimą. Taip garantuojamas nuolatinis galingas sukimo momentas esant mažoms apsukoms, didžiulė galia esant didesnėms variklio apsukoms, tačiau išlieka neprilygstama degalų ekonomija.




Enlarge

„Vivaro ecoFLEX“

„ecoFLEX“ ženklelis atspindi jūsų požiūrį į aplinkosaugą ir automobilio veikimo efektyvumą. Itin ekonomiškas 1,6 l CDTI „ecoFLEX“ 66 kW (90 AG) galios variklis su įprastai įrengiama „Start/Stop“ sistema padeda sumažinti degalų sąnaudas iki nulio, kai važiuodami „Opel Vivaro“ sustojate – taip nešvaistote degalų ir mažinate neigiamą poveikį aplinkai. Be to, su juo įdiegiama dar daugiau kitų energiją padedančių taupyti technologijų, pavyzdžiui, regeneracinė stabdžių sistema, dyzelino dalelių filtras, kuriam nereikia priežiūros, moderni degalų įpurškimo sistema bei kintamos geometrijos turbokompresoriai. Kad ir kokius reikalavimus keltumėte komerciniams automobiliams, apsvarstykite „ecoFLEX“ kaip vieną iš galimų būdų važiuoti švariau ir taupiau.


Enlarge

Papildomos priemonės išlaidoms mažinti

Be papildomai užsakomos „Start/Stop“ sistemos, energijos sąnaudas padeda mažinti taupusis išjungiamas vandens siurblys, kuris suveikia tik tada, kai reikia, dviejų lygių tepalo  siurblys, kuris tiekia tik reikalingą kiekį alyvos.

 

Stabdžių energijos rekuperacinė sistema padeda sumažinti sąnaudas ir taršą, nes akumuliatorius įkraunamas atrankiniu būdu, dažniausiai tada, kai papildomos energijos sukuriama stabdant ar mažinant greitį.

 

Grandinė, kuriai nereikia priežiūros, ir dyzelino dalelių filtras padeda sumažinti techninės priežiūros išlaidas ir sutrumpinti darbų trukmę, todėl pagrindinės techninės priežiūros laikotarpis trunka net 2 metus / 40 000 km.


Enlarge

ecoDrive mode

„ecoDrive“ režimą galima bet kada įjungti arba išjungti. Šį režimą galima įjungti paspaudus mygtuką, o išjungti tiesiog įjungus žemesnę pavarą arba paspaudus mygtuką.

 

Veikiant „ecoDrive“ režimui

  • sumažinamas variklio sukimo momentas ir galia,
  • pakoreguojamas akceleratoriaus jautrumas,
  • sumažinamos oro kondicionavimo ir šildymo sistemų energijos sąnaudos.

„ecoDrive“ režimas leidžia vairuotojui tiksliai sužinoti, kokią pavarą įjungti, kad būtų taupomi degalai – pasiekus reikiamą greitį užsidega lemputė, nurodanti tinkamiausią laiką perjungti pavarą. Jei įsirengiate navigacijos sistemą, rodomi ir ekonomiško važiavimo duomenys bei pagal sistemos surinktą informaciją pateikiami nurodymai.


1:

„Vivaro“ furgonas:

Degalų sąnaudos (l/100 km): mieste 8,7–6,6, užmiestyje 6,7–5,5, bendrosios 7,4–5,9; CO2 tarša (g/km): 195–155 (bendroji).

 

„Vivaro“ furgonas su dviguba kabina:

Degalų sąnaudos (l/100 km): mieste 7,9–6,6, užmiestyje 6,0–5,5, bendrosios 6,6–5,9; CO2 tarša (g/km): 174–155 (bendroji).

 

„Vivaro“ kabina su platforma:

Degalų sąnaudos (l/100 km): mieste 8.0–7.2, užmiestyje7.1–6.9, bendrosios 7.4–7.0; CO2 tarša (g/km): 195–185 (bendroji).

 

Pagal reglamentų (EB) Nr. 715/2007 ir (EB) Nr. 692/2008 (taikoma atitinkama versija) reikalavimus.