Contents inside this Slide Collection are only authorable inside of this page.

You must add a Slide component for each slide that you want within a Multimedia Scroller on this template first.

After adding a Slide component, you can then add additional components to the parsys of the Slide component.


PAŽANGŪS „INTELLILUX LED® “ MATRICOS PRIEKINIAI ŽIBINTAI.

„IntelliLux LED®“ matricos priekiniai žibintai¹ su neakinančiomis tolimosiomis šviesomis automatiškai perjungia šviesas, kai pasirodo kiti automobiliai, kelią priekyje apšviesdami daugiau nei 400 metrų atstumu.

 

  • Jokio pavojaus apakinti kitus vairuotojus
  • Vairuoti tamsiu paros metu yra saugiau ir lengviau
  • Posūkio šviesos apšviečia tamsias zonas siauruose posūkiuose. Veikia važiuojant 40–70 km/h greičiu1

 

1„IntelliLux LED®“ matricos priekiniai žibintai montuojami kaip papildoma įranga. Veikiant sistemai, ilgosios šviesos įjungiamos važiuojant didesniu nei 50 km/h greičiu ir automatiškai išjungiamos važiuojant mažesniu nei 35 km/h greičiu.

DAUGIAU MAŽIAU

SAUGAUS ATSTUMO IŠLAIKYMAS.

Automatinė pastovaus greičio palaikymo sistema1 padeda išvengti susidūrimų su priekyje važiuojančiais automobiliais – ji pradeda stabdyti ir mažina greitį pasiekus nustatytą atstumą iki automobilio priekyje.

 

Automatinė greičio palaikymo sistema1 padeda išvengti susidūrimo su priekyje važiuojančia transporto priemone, palaikydama iki jos pasirinktą atstumą ir prireikus visiškai sustabdydama automobilį.2 Vairuotojo pagalbinė sistema užtikrina saugų atstumą, kad būtų iki minimumo sumažinta susidūrimo rizika ir jūs galėtumėte ramiai jaustis už vairo.

 

1Papildoma įranga. Sistema padeda vairuotojui iškilus pavojingoms situacijoms. Vairuotojas yra pats atsakingas už automobilio valdymą.

2Papildoma įranga. Veikia važiuojant 30–180 km/h greičiu iki 150 m atstumu. Modeliuose su mechaninėmis transmisijomis automatiškai išsijungia pasiekus 20 km/h greitį. Modeliuose su automatinėmis transmisijomis sistema taip pat turi „Stop & Go“ funkciją: tokiu atveju automobilis visiškai sustabdomas ir gali automatiškai judėti paskui priekyje važiuojantį automobilį net ir sudėtingomis eismo sąlygomis.

DAUGIAU MAŽIAU

NAUJOS KARTOS PAGALBINĖS VAIRUOTOJO SISTEMOS.

Projekcinis ekranas1 rodo svarbiausius duomenis ant priekinio stiklo, kad visą dėmesį galėtumėte sutelkti į kelią. Pateikiama įvairi informacija: greitis, palydovinės navigacijos sistemos nurodymai, įspėjimai apie pavojus.

 

1Papildoma įranga

MODERNIOS SAUGOS SISTEMOS.

„Opel“ saugumo technologijos1:

 

  • Automatinė avarinio stabdymo sistema² su pėsčiųjų aptikimo funkcija
  • Įspėjimo apie nematomas kliūtis šone sistema
  • Pagalbinė važiavimo eismo juosta sistema

 

Naujausios kartos vairuotojo pagalbinių sistemų1 jutikliai, kameros ir radarai nuolat veikia kartu dėl vieno tikslo – kad už vairo jaustumėtės saugiau ir maloniau, būtumėte budresni kelyje ir išvengtumėte avarijų arba nereikalingų baudų. Šios sistemos neperima „Insignia“ kontrolės iš jūsų rankų – jos įsikiša tik gresiant pavojui.

 

1Papildoma įranga. „Opel“ pagalbinės vairavimo sistemos padeda tik iki tam tikros ribos. Vairuotojas yra pats atsakingas už automobilio valdymą.

2Papildoma įranga. Sistema veikia važiuojant 8–80 km/h greičiu. Sistemai stabdant automobilį, važiuojantį 8–40 km/h greičiu, avarijos metu smūgio poveikis sušvelninamas iki 1 g. Važiuojant 40–80 km/h greičiu, sistema sumažina greitį iki ne mažiau nei 15 km/h. Nuo šios ribos vairuotojas turi stabdyti automobilį pats. Vairuotojas gali bet kuriuo metu įjungti ir išjungti sistemą.

DAUGIAU MAŽIAU

STEBUKLINGAS PRISILIETIMAS.

Sėskitės ir važiuokite. Kaip standartinė įranga „Insignia“ modeliuose įrengiama beraktė variklio užvedimo sistema  leidžia pajudėti iš vietos mygtuko spustelėjimu.