Contents inside this Slide Collection are only authorable inside of this page.

You must add a Slide component for each slide that you want within a Multimedia Scroller on this template first.

After adding a Slide component, you can then add additional components to the parsys of the Slide component.


NAUJI VARIKLIAI, VAŽIUOKLĖ, POJŪČIAI.

Vokiečių suprojektuoto „Insignia“ vairuotojai galės mėgautis ištobulintomis techninėmis charakteristikomis.

 

Naujasis „Insignia“ suprojektuotas taip, kad viršytų lūkesčius visais aspektais. Tik taip tikimės, kad liksite patenkinti.

 

  • Nauji varikliai užtikrina nepriekaištingas vairavimo savybes.
  • Dinamiškas važiavimas puikiai dera su ištobulintomis ir užtikrintomis techninėmis charakteristikomis.
DAUGIAU MAŽIAU

VOKIEČIŲ ĮRANGA, KURI PAVERS JUS LYDERIAIS.

Pasirinkimas Jūsų rankose – galite rinktis sportišką, mechaninę 6 laipsnių transmisiją ar modernią 8 laipsnių automatinę transmisiją1, „Insignia“ leis jums tapti tikrais lyderiais.

 

1Siūloma modeliams su 2,0 l dyzeliniu (125 kW / 170 AG) ir 2,0 l „BiTurbo“ dyzeliniu (154 kW / 210 AG) varikliais.

 

2,0 l dyzelinio variklio degalų sąnaudos (l/100 km): mieste – 7,2–7,8, užmiestyje – 4,7–5,3, vidutinės – 5,7–6,2; vidutinė CO2 tarša (g/km): 150–164.

2,0 l „BiTurbo“ dyzelinio variklio degalų sąnaudos (l/km): mieste – 9,4, užmiestyje – 5,8, vidutinės – 7,2; vidutinė CO2 tarša (g/km): 188.

 

Atsižvelgiant į reglamentų (EB) Nr. 715/2007 ir (EB) Nr. 692/2008 (taikoma atitinkama versija) reikalavimus.

DAUGIAU MAŽIAU

VISŲ VAROMŲJŲ RATŲ SISTEMA „ADAPTIVE 4X4“ SU SUKIMO MOMENTO PASKIRSTYMO FUNKCIJA.

Nauja „Twinster" visų varomųjų ratų sistema „Adaptive 4x4“1 – sklandus, dinamiškas važiavimas posūkiuose, subalansuotas valdomumas ir jokių staigmenų posūkiuose..

 

„Twinster" visų varomųjų ratų sistema užtikrina sukibimą tada, kai jo labiausiai reikia.

 

Atsižvelgiant į situaciją, visus 100 proc. sukimo momento galios galima nukreipti į galinius ratus arba paskirstyti visiems keturiems ratams.

 

Sistema automatiškai paskirsto sukimo momentą priekiniams ir galiniams bei kairiesiems ir dešiniesiems ratams. Sistema galios nemažina, o nukreipdama ją į ratus užtikrina trauką ir saugumą, kurių reikia esamomis važiavimo sąlygomis.

 

1Papildoma įranga

DAUGIAU MAŽIAU

PASIRENKAMOS VAŽIAVIMO SAVYBĖS.

Galite rinktis vieną iš 3 „FlexRide®1 važiavimo režimų. Standartinį nustatymą perjunkite į turistinį ar sportinį ir paverskite „Insignia“ turistiniu ar sportiniu automobiliu.

 

Spustelėjus vieną mygtuką, „FlexRide®“ sureguliuoja įvairių sistemų jautrumą ir pritaiko jį prie kelio sąlygų bei Jūsų pasirinkto važiavimo stiliaus, įskaitant vairą, greičio pedalą, automatinę transmisiją ir traukos valdymą:

 

  • „FlexRide® sureguliuoja amortizatorius 500 kartų per sekundę.
  • Jutikliai analizuoja kelio paviršių ir automobilio judėjimą.
  • Sportinis režimas pagerina sukibimą, kad galėtumėte vairuoti dinamiškiau.
  • Turistinis režimas leidžia važiuoti minkščiau, kad būtų patogiau.
  • Standartinis režimas nuolat prisitaiko prie Jūsų vairavimo stiliaus.

 

1Papildoma įranga

DAUGIAU MAŽIAU

REALŲ GYVENIMĄ ATITINKANČIOS DEGALŲ SĄNAUDOS.

Su „Insignia“ puikiai dera degalų ekonomija ir vairavimo dinamika.

 

Realiomis gyvenimo sąlygomis atlikti bandymai parodė, kad šis automobilis sunaudoja iki 10 proc. mažiau degalų (priklauso nuo variklio ir transmisijos1).

 

Išskirtinė naujojo „Insignia“ dinamika sukuriama ir dėl 200 kg mažesnės nei ankstesnių modelių masės2.

 

Dabar degalų sąnaudų duomenys pateikiami vadovaujantis ateityje privalomu WLTP3 važiavimo ciklu.

 

Nuo 2017 m. rudens WLTP važiavimo ciklas taps privalomas, nes jis tiksliau atspindi šiuolaikinio vairavimo ypatumus. Taip mes padedame klientams lengviau apskaičiuoti kasdienes automobilio degalų sąnaudas.

 

Jei reikia išsamesnės informacijos apie WLTP važiavimo ciklą, norite peržiūrėti visus taršos ir degalų sąnaudų duomenis.

 

1pvz., 1,6 l CDTI / WLTP važiavimo ciklas.

2pvz., „Insignia Sports Tourer“; iki 175 kg „Grand Sport“ modelyje.

3Visame pasaulyje taikoma lengvųjų automobilių bandymų procedūra.

DAUGIAU MAŽIAU