Skip To Content
Naujasis Opel Grandland GSe

Naujasis „Opel Grandland GSe“: didelio našumo SUV pasirodo Lietuvoje

Užsukite išbandyti:

 

Armi servisas Klaipėda:  gegužės 22-23 d.

Autovici Vilnius ir Kaunas: gegužės 26-30 d.

 

 

  • Dinamiškas kokteilis: sportiško automobilio našumas, „e-AWD“ pavaros trauka ir SUV stilius
  • Išskirtinumas: specifiniai vairo mechanizmo nustatymai, išimtinai „GSe“ modeliui skirtos spyruoklės ir amortizatoriai
  •  „GSe“ stilius: „Manta GSe“ koncepcijos dizaino įkvėpti 19 colių skersmens ratlankiai ir unikalios išvaizdos galinis difuzorius

 

 

Didelio našumo SUV automobiliuose puikiai dera sportiškas veržlumas su funkcionalumu ir išskirtiniu stiliumi. Šio tipo automobiliai pasižymi dinamiškumu ir keturių varančiųjų ratų pavaros trauka, bei suteikia nepakartojamus pojūčius vairuojant. Nors tokio tipo modeliai dažniausiai siūlomi „Premium“ automobilių gamintojų, su naujuoju „Opel Grandland GSe“ didelio našumo SUV premjera netrukus įvyks ir populiariame kompaktinių automobilių segmente.

 

Naujajame „Grandland GSe“ sumontuoti 1,6 litro benzininis variklis su turbokompresoriumi ir du elektros motorai – po vieną ant kiekvienos ašies – pasiekia iki 221 kW/300 AG galią. Iš tinklo įkraunama hibridinė jėgainė „Grandland GSe“ užtikrina pastoviai veikiančią elektrifikuotą visų varančiųjų ratų pavarą, pasižyminčią optimalia trauka ir geriausia klasėje akceleracija. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. pasiekiamas per sportiškam automobiliui būdingą 6,1 sek. laiką, o jo maksimalus greitis siekia 235 km/val. (135 km/val. naudojant elektrinį režimą).

Dinamiškas ir vairavimo malonumą suteikiantis „Opel Grandland GSe“ charakteris slypi unikalioje pakabos ir vairo mechanizmo konfigūracijoje. Komplektuojamame su „McPherson“ tipo statramsčiais priekyje ir daugiasvirte pakaba gale, sportiškiausiame „Opel“ SUV naudojamos standesnės spyruoklės ir amortizatoriai su „KONI FSD“ (angl. Frequency Selective Damping) technologija, kuri skirta optimizuoti automobilio valdymą ir užtikrinti komfortišką važiavimą. Dėl šios priežasties naujasis „Grandland GSe“ betarpiškai ir tiksliai reaguoja į kiekvieną vairuotojo veiksmą, išlaikydamas „Opel“ automobiliui būdingą stabilumą staigiai stabdant, įveikiant posūkius ar dideliu greičiu važiuojant greitkelyje.

 

Ryškų ir vientisą „Grandland“ išorės dizainą, kuriame pabrėžiami šio prekių ženklo modeliams būdingi „Opel Vizor“ bruožai, dar labiau pagyvina „GSe“ modeliams būdingi stilistiniai akcentai: apdovanojimus pelniusios „Manta GSe“ koncepcijos įkvėpti 19 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai, unikalios išvaizdos galinis difuzorius ir „GSe“ emblema ant bagažinės dangčio. Kitas skiriamasis „Grandland GSe“ bruožas – papildomai užsakomas juodos spalvos variklio dangtis. Automobilio viduje – Vokietijos sveikos nugaros asociacijos „Aktion Gesunder Rücken“ (AGR) sertifikuotos, „Alcantara“ medžiaga apsiūtos priekinės sėdynės, kurios tik dar kartą patvirtina „Opel“ sėdynių inžinerijos meistriškumą. Jos užtikrina, kad „Grandland GSe“ vairuotojas ir priekyje sėdintis keleivis galėtų mėgautis dinamišku važiavimu, o jų nugaros patogiai ir ergonomiškai remtųsi į sėdynių atlošas.