Saugumas ir inovacijos
Automatinis avarinis stabdymas
Automatinis avarinis stabdymas (i) Papildoma įranga.   su pėsčiųjų aptikimu perspėja apie galimus susidūrimus su pėsčiaisiais arba kitomis transporto priemonėmis (i) Veikia automatiškai, kai greitis yra didesnis nei 5 km/val. ir mažesnis nei 85 km/val. Važiuojant nuo 0 iki 30 km/val. greičiu ir lėtėjant, smūgio jėga sumažėja iki 0,9 g. Važiuojant nuo 30 iki 85 km/val. greičiu, sistema sumažina greitį iki ne daugiau nei 22 km/val. Pasiekus šią ribą, vairuotojas privalo stabdyti pats, visiškai sumažindamas greitį. AEBPD veikimo greičio diapazonas priklauso nuo aptiktos kliūties (judantis objektas: nuo 5 iki 85 km/val.; nejudrus objektas: nuo 5 iki 80 km/val.; pėsčiasis: nuo 5 iki 60 km/val.). „Opel“ pagalbinės vairavimo sistemos padeda vairuotojui tik iki tam tikros ribos. Vairuotojas lieka atsakingas už vairavimą.  . Jeigu vairuotojas nesiima jokių veiksmų, automobilis stabdys automatiškai.    
Juostos palaikymo asistentas
Juostos palaikymo asistentas (i) Papildoma įranga.    perspėja vairuotoją apie išvažiavimą iš eismo juostos ir švelniai koreguoja automobilio judėjimo kryptį, jei Jūsų „Combo-e“ pradeda neprognozuojamai laviruoti tarp juostų.  
Greičio ribojimo ženklų atpažinimas
Greičio ribojimo ženklų atpažinimo sistema (i) Papildoma įranga.   atpažįsta kelio ženklus, aptinka maksimalaus leistino greičio pakitimus ir apie tai perspėja vairuotoją.  
Saugumas ir saugos oro pagalvės

Vairuotojo saugos oro pagalvė yra standartinėje įrangoje visuose modeliuose. „Crew Van“ modelyje montuojama priekinė keleivio saugos oro pagalvė ir dvi šoninės saugos oro pagalvės. 

Visiems modeliams galima užsisakyti šešias saugos oro pagalves, įskaitant užuolaidos tipo pagalves maksimaliai apsaugai (i) Papildoma įranga.  

 
Nematomų zonų stebėjimas
Nematomų zonų stebėjimo sistema (i) Papildoma įranga.    automatiškai pastebi ir perspėja vairuotoją apie artėjančias transporto priemones paralelinėse linijose ir esančias nematomose zonose bei suteikia vairuotojui užtikrintumą juostos kirtimo metu.  
Riedėjimo nuokalhe kontrolė
Riedėjimo nuokalne kontrolės sistema (i) Papildoma įranga.    yra „IntelliGrip“ sistemos funkcija, kuri leidžia vairuotojui saugiai naviguoti net važiuojant nuo stačiausių šlaitų pilnai valdant automobilį, kol šis automatiškai reguliuoja greitį ir stabdymą.  
Šonų apsauga
Šonų apsaugos(i) Papildoma įranga.   sistema naudoja 12 jutiklių, kad praneštų apie kliūtis, kurių Jūs galite nematyti lėtai manevruodami. Sistema informuoja garsiniais ir vizualiniais pranešimais multimedijos ekrane.  
Erdvinis galo vaizdas
Erdvinio galinio vaizdo (i) Papildoma įranga.   sistema naudoja dvi kameras, kad perduotų aplinkinį furgono vaizdą į 5 colių skaitmeninį ekraną. Tai suteikia vairuotojui visapusišką aplinkinį matomumą, kuris leidžia be vargo įvažiuoti ir išvažiuoti iš ankštų stovėjimo vietų.  
Galinio vaizdo kamera
Galinio vaizdo kamera(i) Papildoma įranga.    perduoda vaizdą į 8 colių jutiklinį ekraną su virtualiomis trajektorijų linijomis, kad Jums būtų paprasčiau važiuoti atbulomis.  
Projekcinis ekranas
Naudojantis projekciniu ekranu(i) Papildoma įranga.  , tokia pagrindinė informacija kaip greitis, navigacijos duomenys ir vairuotojo nuovargio perspėjimas bus rodomi stikliniame ekrane už vairo, kad Jums nereikėtų nukreipti dėmesio nuo kelio.  
Priekabos stabilumo kontrolė
Priekabos stabilumo kontrolė yra išmani sistema, kuri matuoja tempiamos priekabos stabilumą ir pagal tai automatiškai adaptuoja automobilio greitį naudojant variklio sukimo momentą ir visų ratų stabdymą, kad sumažintų potencialiai pavojingas vibracijas.    
Perkrovos indikatorius
Norint saugiai transportuoti sunkius krovinius, patogus perkrovos indikatorius(i) Papildoma įranga galima kai kuriuose regionuose.    krovinių skyriuje Jus perspės apie tai, kada svoris priartės prie apkrovimo ribos arba ją viršys.