Opel ecoFLEX - ecoFLEX Engine Technologijos

Daugiau „Opel“ naujienų

Daugiau

Modernios technologijos, kurios padeda mažinti išlaidas.

Variklio efektyvumui padidinti „Opel“ naudoja modernias technologijas, kurios padeda pagerinti degimo procesą ir sumažinti vidinius nuostolius dėl trinties ir per didelio svorio.

Kintamo darbo vožtuvų sistema (VVT)

Siekiant sustiprinti oro srautą ir pagerinti degimą VVT kontrolės sistema reguliuoja vožtuvų atidarymo ir uždarymo režimus. Sistema nuolatos prisitaiko prie apkrovos sąlygų, todėl padidinamas efektyvumas ir sumažinamos degalų sąnaudos.


Kintamo tūrio įsiurbimo kolektorius

Keičiant vožtuvu valdomo oro įsiurbimo kanalo ilgį, kai variklis dirba mažomis apsukomis, padidinamas oro srauto greitis ir nukreipiamas apatiniu kanalu dėl ko padidėja sukimo momentas.

 

Esant didesnėms apsukoms atidaromas trumpesnis ir didesnio skersmens kanalas, kad būtų sukurtas maksimalus sukimo momentas. Veikiant tokiai sistemai variklis dirba sklandžiai esant bet kokioms apsukoms.


Kintamos geometrijos turbokompresorius

Kad būtų panaikinta įprastinė turbinos veikimo delsa varikliui dirbant mažomis apsukomis, daugelyje „ecoFLEX“ modelių montuojamos kintamos geometrijos turbinos. Optimalioms techninėms charakteristikoms pasiekti elektroniniais jutikliais kontroliuojama sklendžių padėtis.


Daugaiatškė „Common Rail“ įpurškimo sistema

Ypač greitai veikiantys purkštukai per vieną variklio darbinį ciklą degalų gali įpurkšti iki 8 kartų, todėl galima lengviau kontroliuoti degimą ir padaryti jį sklandesnį. Rezultatas – didesnis važiavimo komfortas, mažiau triukšmo bei mažesnės degalų sąnaudos ir tarša.

Uždaro ciklo degimo sistema

Dyzelinių variklių degimo žvakės ir slėgio jutikliai kontroliuoja degimo kameros slėgį bei degalų įpurškimo procesą. Ši sistema „ecoFLEX“ dyzeliniuose varikliuose loptimizuoja uždaro ciklo degimo procesą, padeda sumažinti degalų sąnaudas, taršą bei variklio skleidžiamą triukšmą.