Gerbiamas kliente,
Ši platforma leidžia greitai ir patogiai pateikti prašymą dėl kompensacijos. Jei turėjote problemų su ankstesnės kartos PureTech 1.0 arba 1.2 varikliais, ėl alyvos slėgio sutrikimų (sukeltų priešlaikinio paskirstymo diržo susidėvėjimo) ir (arba) dėl padidėjusių alyvos sąnaudų, žemiau galite pasitikrinti, ar jums priklauso kompensacija.
Kompensacija bus taikoma tik jei įvykdytos visos šios sąlygos:
- Įvykis įvyko laikotarpiu nuo 2022 m. sausio 1 d. iki 2024 m. gruodžio 31 d. Kompensacija anksčiau nebuvo gauta arba buvo išmokėta tik dalinai.
- Alyvos slėgio sutrikimo (dėl priešlaikinio paskirstymo diržo susidėvėjimo) transporto priemonėje, kurioje sumontuotas 1.0 / 1.2 PureTech atmosferinis variklis, gamintas nuo 2012 m. birželio iki 2022 m. birželio, arba 1.2 PureTech turbovariklis, gamintas nuo 2014 m. balandžio iki 2025 m. gruodžio.
- adidėjusios alyvos sąnaudos dėl stūmoklio žiedų defekto transporto priemonėje, kurioje sumontuotas: 1.2 PureTech turbovariklis (iki Euro 6.2 standarto), pagamintas laikotarpiu nuo 2014 m. balandžio iki 2018 m. liepos (Europos rinkai). Padidėjusios alyvos sąnaudos dėl alyvos separatoriaus defekto transporto priemonėje, kurioje sumontuotas:
- 1.2 PureTech turbovariklis (Euro 6.2 ir naujesni), pagamintas nuo 2018 m. vasario iki 2025 m. gruodžio.
- Tokiu atveju transporto priemonė yra dengiama pratęstu garantiniu laikotarpiu – 10 metų arba 180 000 km (atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau), skaičiuojant nuo garantijos pradžios datos (paprastai tai yra pirmosios registracijos data).
- Techninė priežiūra turėjo būti atlikta pagal gamintojo rekomendacijas (intervalus pagal laiką / ridą ir daugiausia alyvos keitimus), bet kurio automobilių serviso specialisto.
- Privaloma pateikti 3 paskutines išsamias sąskaitas faktūras, išrašytas iki remonto datos. Alternatyviai gali būti pateikta techninės priežiūros knygelė, pažymėta įgalioto Stellantis tinklui priklausančio atstovo. Techninės priežiūros grafike bus priimtinas maksimalus 3 mėnesių arba 3000 km nukrypimas.
Diagnostika ir remontas turi būti atlikti įgalioto Stellantis tinklui priklausančio atstovo.
Jei atitinkate aukščiau nurodytus kriterijus, prašome pateikti visą reikalingą informaciją, kad galėtume įvertinti atvejį. Atkreipkite dėmesį, kad norėdami pateikti pretenziją, turite būti automobilio savininkas Tai reiškia, kad visa dokumentacija (automobilio registracija, sąskaitos faktūros ir kt.) turi būti jūsų vardu.
Norėdami tęsti prašymo pildymą, turėkite po ranka šiuos dokumentus:
- Asmens tapatybės dokumentas (asmens tapatybės kortelė arba pasas)
- Prašyme nurodyto automobilio identifikavimo numeris (VIN)
- Automobilio registracijos dokumentas (įrodantis automobilio nuosavybę);
- Jei yra neatitikimų tarp sąskaitos faktūros ir transporto priemonės nuosavybės dokumentų, kaip priklausymo įrodymą priimame šeimos knygelę (pavyzdžiui, automobilis registruotas vyro vardu, o sąskaitos faktūros – žmonos vardu).
- Automobilio sąskaita faktūra arba pirkimo kvitas (jei turite)
- Su incidentu susijusi atlikto remonto sąskaita faktūra (savininko vardu)
- Paskutinės trys sąskaitos faktūros už transporto priemonės techninę priežiūrą iki remonto datos ARBA techninės priežiūros knygelė su įgalioto Stellantis tinklo atstovo žyma. Įmonėms: būtina pateikti įmonės registracijos dokumentą.
Kuriant paraišką taikomos šios taisyklės:
- Kiekvienai paraiškai suteikiamas unikalus numeris, kuris tampa pagrindiniu identifikatoriumi viso prašymo nagrinėjimo metu.
- Byla gali būti susieta su vienu VIN numeriu
- Kiekvienam VIN gali būti priskirta kelios bylos.
- Kiekviena byla yra skirta konkrečiam įvykiui / incidentui (ta pati įvykio data)
Tai leis mūsų komandai greičiau įvertinti kompensacijos prašymus ir netrukus pateikti jums atsakymą.
Dėkojame už bendradarbiavimą,
Pagalbos komanda