„Opel“ pristato ateitį savaip su nauju eksperimentiniu koncepciniu modeliu
Automobilių gamintojas „Opel“ pristato novatorišką koncepciją
Riuselsheime įsikūręs automobilių gamintojas „Opel“ pristato novatorišką koncepciją – „Opel Experimental“. Šis elektrinis koncepcinis krosoveris, pasirodęs šių metų „IAA Mobility“ renginyje Miunchene, demonstruoja „Opel“ numatytą individualaus mobilumo ateitį.
Itin aerodinamiškai efektyvus ir erdvus, apšviestas interjeras su lengvomis sėdynėmis ir pažangiu priekyje sumontuotu ekranu pažymi pagrindines „Opel Experimental“ savybes.
„Opel“ generalinis direktorius Florianas Huettlas pripažįsta, kad „Experimental“ simbolizuoja naują prekės ženklo erą. Tai „Opel“ inovacijų trajektorijos atvaizdas, išryškinantis dizaino ir technologijų elementus, skirtus ateities modeliams. Markas Adamsas, dizaino viceprezidentas, priduria, kad „Experimental“ išreiškia paryškintą jų „drąsaus ir gryno“ dizaino filosofijos interpretaciją, kuri atsilieps būsimose serijinėse transporto priemonėse.
„Opel Experimental“
„Opel Experimental“ skiriasi nuo tradicinio automobilių dizaino atsisakant chromo ir vietoj to išnaudojant apšvietimą iš lauko bei ryškias grafikas ypatybių išryškinimui. Ant pažangiausios „Stellantis“ BEV platformos gamintas „Experimental“ sujungia estetiką ir funkcionalumą su dramatiškai siaurėjančiu profiliu bei elektrine visų varančiųjų ratų pavara.
Verti dėmesio elementai, tokie kaip 180 laipsnių kameros, integruotos ant C statramsčių ir raumeningos ratų arkos, prisideda prie bendro modelio tvirtumo.
Dizaino filosofija
„Opel“ dizaino filosofija atsispindi apšviestame „Opel Blitz“ ženklelyje priekyje, apsuptame naujos kartos 4D apšviesto „Opel Vizor“ ir pažangių technologijų.
„Opel Compass“ žibintai atsispindi ir gale, kur apšvietimo technologija susilieja su elegantišku stiklo skaidrumu ir sukuria ikonišką stabdžių šviesos signalą.
Dizaino
„Experimental“ siluetas sumaniai įtraukia aerodinaminius sprendimus. Čia sumontuotos sklendės priekyje ir gale, siekiant padidinti aerodinaminį efektyvumą; padangos, pagamintos iš perdirbtos gumos, sukurtos kartu su „Goodyear“ ir 3 zonų „Ronal“ ratlankiai su aktyvia funkcija, kuri padidina aerodinaminį efektyvumą.
Viduje „Experimental“ išlaiko D segmento erdvumą kompaktiškame C segmento kėbule. Šis „erdvės detoksikavimas“ buvo pasiektas dėl pažangos mažinant svorį, pavyzdžiui, sulankstomo vairo ir lengvų prisitaikančių sėdynių su 3D tinklelio technologija.
„Pure Pad“ ir „Pure Experience“ pratęsia detoksikacijos filosofiją. Plonas „Tech Bridge“ yra išplėstinės projekcinės technologijos ekranas, kurį vairuotojai gali pritaikyti sau naudodami dirbtinį intelektą ir valdymą balsu. Skaidrus ir sklendžiantis „Pure Pad“ pagerina vairuotojo ir vartotojo patirtį, nes gali būti konfigūruojamas pagal asmenines nuostatas.
„Opel Experimental“ apima „Detox“, „Modern German“ ir „Greenovation“ prekės ženklo ramsčius, tačiau taip pat pristato emocinį požiūrį į tvarų mobilumą. Elektrochrominiai audiniai suteikia apšvietimą, leidžiantį keleiviams pasijusti geriau, ir netgi praplečia funkcinius saugos elementus, tokius kaip aklosios zonos įspėjimai. Ši tendencijas formuojanti koncepcija atitinka „Opel“ tradiciją pristatyti dizaino studijas, menančias net 1965 m. kartu su „Experimental GT“.
„Opel“ yra vienas didžiausių Europos automobilių gamintojų, kuris dėl plataus elektrifikavimo pirmauja CO2 emisijų mažinimo srityje. Įmonę 1862 m. Riuselsheime, Vokietijoje, įkūrė Adamas Opelis, o 1899 m. ji pradėjo gaminti automobilius. „Opel“ yra „Stellantis NV“, pasaulinio lyderio, sukurto naujai tvaraus judumo erai, dalis. Kartu su giminingu Didžiosios Britanijos prekės ženklu „Vauxhall“ bendrovė atstovaujama daugiau kaip 60 pasaulio šalių ir toliau žengia į naujas tarptautines rinkas.
Šiuo metu „Opel“ nuosekliai įgyvendina elektrifikavimo strategiją, kad užsitikrintų tvarią sėkmę ir užtikrintų būsimų klientų mobilumo poreikių patenkinimą. Iki 2024 m. bus galima įsigyti elektrifikuotą kiekvieno „Opel“ modelio variantą. Nuo 2028 m. Europoje „Opel“ visą dėmesį sutelks į elektromobilius.