Skip To Content
Naujoji „Opel Astra“ laimėjo „Auksinį vairą 2022“

Nuosekli sėkme: naujoji „Opel Astra“ laimėjo „Auksinį vairą 2022“

 
  • Geriausias automobilis iki €50,0001: naujoji „Astra“ ir „Astra Sports Tourer“ savo kategorijos lyderiai
  • „Kalba pati už save“: „Opel“ nugalėjo „Auksinio vairo“ apdovanojimuose trečią kartą iš eilės
  • Jubiliejinė pergalė: šių metų apdovanojimas yra 20 – as „Auksinis vairas“ „Opel“ markei
 
Rüsselsheimas. Naujoji Opel Astra laimėjo „Auksinį vairą“ („Golden Steering Wheel 2022”“. Pirmą kartą elektrifikuotas kaip įkraunamas hibridas, penkių durų „Astra“ ir „Sports Tourer“ įtikino „AUTO BILD“ ir „BILD am SONNTAG“ skaitytojus bei ekspertų komisiją. Naujausios kartos kompaktinės klasės bestseleris iš Vokietijos automobilių gamintojo įveikė stiprią konkurenciją ir laimėjo vieną prestižiškiausių automobilių pramonės prizų „Geriausio automobilio iki 50 000 EUR“1 kategorijoje.
 

Kartu su apdovanojimu „Opel“ švenčia ir kitą progą su naująja „Astra“. „Auksinio vairo 2022“ apdovanojimuose „Opel“ nusinešė laurus jau trečią kartą iš eilės. 2020 metais trokštamą apdovanojimą pelnė „Opel Corsa-e“, o pernai – „Opel Mokka-e“. Be to, dabartinis apdovanojimas yra jau 20-asis „Auksinis Opel“ vairas.

 

„Su naujuoju „Opel Astra“ mes tikrai pataikėme“, – sakė „Opel“ generalinis direktorius Florianas Huettlas „Auksinio vairo 2022“ apdovanojimo ceremonijoje „Axel Springer Haus“ Berlyne. „Mūsų naujausia kompaktinės klasės karta yra ne tik įtikinama, bet ir įdomi, ypač kaip įkraunamas hibridas. Džiaugiamės, kad „AUTO BILD“ ir „BILD am SONNTAG“ skaitytojai, ekspertų žiuri ir redakcijos komanda tai mato taip pat.”

 

„Naujoji „Astra“ sukrėtė kompaktinę klasę, nes turi daug savybių, kurių reikia norint sulaukti sėkmės šiame segmente. Didelis ekranas, protingas bagažinės tūris ir įvairių pavarų pasirinkimas – visa tai vienoje platformoje. Ir jei tai jūsų neįtikina, tereikia išbandyti ergonomiškas sėdynes“, – sakė Tomas Drechsleris, „BILD Group“ vyriausiasis redaktorius ir vykdomasis direktorius.

 

Dėmesys detalėms: „Astra“ sujungia drąsų ir tyrą dizainą su naujausiomis technologijomis 

Pagal šūkį „Naujoji Astra kalba už save“, naujausios kartos „Astra“ ir „Astra Sports Tourer“ yra ne tik dinamiškesni nei bet kada anksčiau, bet ir su nauju prekės ženklo veidu „Opel Vizor“, bei visiškai skaitmeniniu, intuityviu „Pure Panel“ salonu. Šios ypatybės iš naujo nustato standartus kompaktinėje klasėje. Populiariausios naujosios „Astra“ technologijos apima ir naujausią prisitaikančių bei neakinančių „Intelli-Lux LED® Pixel Light“ priekinių žibintų 168 LED elementais evoliuciją. Puikų komfortą užtikrina AGR sertifikuotos ergonomiškos sėdynės. Su 133 kW/180 AG hibridinės pavaros galia ir dideliu 360 Nm sukimo momentu elektrifikuotas Astra įkraunamas hibridas taip pat yra labai smagus vairuoti (WLTP degalų sąnaudos: 1,1-1,0 l/100 km, CO2 emisija 24-23 g /km, kartu). Penkerių durų automobilis nuo nulio iki 100 km/h įsibėgėja per 7,6 sekundės ir gali lokaliai važiuoti visiškai neišskirdama teršalų į aplinką. 

 

„Opel“ ir „Auksinis vairas“: 20 nugalėtojų iš Rüsselsheimo

„Opel Astra“ yra naujausia „Auksinio vairo“ nugalėtojas iš „Opel“. Apdovanojimą, kurį nuo 1976 m. teikia „Axel Springer“ leidinys „BILD am SONNTAG“ (nuo 2009 m. bendradarbiaujant su „AUTO BILD“), Vokietijos automobilių gamintojas laimėjo 20-ąjį kartą. Viskas prasidėjo 1978 m., praėjus dvejiems metams nuo inauguracinių apdovanojimų, kai juose laimėjo „Opel Senator A.

 

Kelyje į „Auksinio vairo“ pergalę „AUTO BILD“ ir „BILD am SONNTAG“ skaitytojai visada pirmi. Jie balsuoja už naujus automobilius ir taip kiekvienoje kategorijoje išrenka tris savo favoritus į finalą. DEKRA „Lausitzring“ lenktynių trasoje Vokietijoje garsi žurnalistų, lenktynininkų ir automobilių ekspertų žiuri tiria finalistus pagal įvairius „AUTO BILD“ išskirtus kriterijus specialiuose testuose.

„Auksinio vairo“ metai Laimėjęs modelis
1978 Opel Senator A
1979 Opel Kadett D
1981 Opel Ascona C
1982 Opel Corsa A
1984 Opel Kadett E
1987 Opel Senator B
1990 Opel Calibra
1994 Opel Omega B
1995 Opel Vectra B
1999 Opel Zafira A
2002 Opel Vectra C
2005 Opel Zafira B
2009 Opel Astra J
2010 Opel Meriva B
2012 Opel Zafira Tourer
2015 Opel Astra K
2017 Opel Ampera-e
2020 Opel Corsa-e
2021 Opel Mokka-e
2022 Opel Astra L

1978 – Opel Senator A: pirmasis „Auksinis vairas“

1978 m. Žaibo prekės ženklas laimėjo pirmąjį „Auksinį vairą“ su „Opel Senator“. 1977 m. rugsėjį IAA parodoje pristatytas „Senator“ buvo legendinių „Kapitän“, „Admiral“ ir „Diplomat“ modelių įpėdinis ir buvo aukščiausios klasės „Opel“ modelis iki pat 1993 m. 1978 m. „Senator“ buvo galimas su trimis skirtingais varikliais. – 2,8 l darbinio tūrio 103 kW/140 AG, 3,0 l agregatu su 110 kW/150 AG ir galingiausiu 3,0 l varikliu su 132 kW/180 AG.

 

1979 – Opel Kadett D: apdovanojimą laimėjęs erdvės stebuklas

Jau kitais metais „Opel“ vėl atsidūrė tribūnos viršuje. 1979 m. „Kadett D“ buvo pirmasis „Opel“ kompaktinės klasės automobilis su priekiniais ratais ir iškovojo antrąjį bendrovės „Auksinį vairą“. Dėl skersai sumontuoto variklio ir sraigto veleno nebuvimo, nepaisant kompaktiškų matmenų ir 126 mm trumpesnio kėbulo nei jo pirmtakas, „Kadett“ keleiviams suteikė daug erdvės. Be erdvaus universalo, kurio bagažinės talpa siekė iki 1 425 litrų, „Opel“ pasiūlė dvi skirtingas „fastbeko“ versijas. 1983 m. sausį atsirado sportiškas „Kadett“ GTE, kurio didžiausias greitis siekė 187 km/h. Jį varė 1,8 litro keturių cilindrų variklis, išvystantis 115 AG.

 

1981 – Opel Ascona C: Geri dalykai ateina po tris

1981 m. atėjo „Opel Ascona“ C eilė parvežti prizus Riuselsheime įsikūrusiam automobilių gamintojui. Tai buvo pirmasis „Opel“ vidutinio dydžio automobilis su priekiniais varomais ratais ir buvo parduodamas įprastu sedano ir universalo kėbulais. „Ascona“ C jėgos agregatų asortimentą sudarė benzininiai varikliai nuo 1,3 iki 1,6 litro ir 1,6 litro dyzelinis variklis.

 

1982 – Opel Corsa A: Mažas automobilis didelė įtaka

Vos po 12 mėnesių, 1982 m., visiškai naujas „Opel“ modelis kaip tikra audra praūžė „Auksinio vairo“ apdovanojimuose – tai pirmasis „Corsa A“. Mažiausias „Opel“ automobilis pasižymėjo tvarkingomis proporcijomis nepaisant trumpo, vos 3,62 metro ilgio. Jis turėjo drąsias, platėjančias ratų arkas kaip ralio automobilis ir išskirtinai mažą pasipriešinimo koeficientą – 0,36. Greičiausias buvo 72 kW/98 AG „Corsa GSi“. Dviejų durų hečbeko asortimentas buvo išplėstas 1985 m., pridėjus populiarų penkerių durų modelį. „Corsa A“ tapo labai geriausiai parduodamu modeliu – pagaminta 3,1 mln.vienetų.

 

1984 – Opel Kadett E: Kitas kompaktiškas nugalėtojas klasėje

Praėjus penkeriems metams po to, kai „Kadett“ pirmą kartą laimėjo „Auksinį vairą“, 1984 m. pristatytas naujos kartos „Kadett“ vėl užėmė pirmą poziciją. Antrasis priekiniais ratais varomas „Kadett“, gamintas 1984–1991 m. taip pat iškovojo 1984 metų „Metų automobilio“ apdovanojimą. Be to, „Kadett“ yra įvertintas kaip aerodinamikos čempionas. Sportiškas GSi, kurio oro pasipriešinimo koeficientas yra 0,30, pribloškė ekspertus, ir net įprastas sedanas pasiekė sensacingą 0,32 balo vertę. Iš viso pagaminta 3,78 mln. Aerodinamiškų „Kadett“ modelių.

 

1987 – Opel Senator B: Sklandi pergalė

„Opel Senator B“ taip pat sugebėjo pakartoti savo pirmtako sėkmę. Galiniais ratais varomo „Opel Omega“ pagrindu sukurtas naujas flagmanas turėjo šešių cilindrų variklius, o populiariausias buvo sklandžiai veikiantis 3,0 l eilėje variklis, kurio galia siekė 115 kW/156 AG. Galite padėti monetą ant jos briaunos variklio skyriuje ir moneta nenukristų, kai variklis veikia. Vėliau buvo pristatyta keturių vožtuvų šešių cilindrų variklio versija su „Dual-Ram“ kintamo įsiurbimo sistema, pasiekiančia 150 kW/204 AG.

 

1990 – Opel Calibra: Čempionas laimėjo

Tikras čempionas 1990 metais laimėjo „Auksinį vairą“: kvapą gniaužiantis kupė, kurio pasipriešinimo koeficientas rekordinis – 0,26! „Calibra“ buvo galima įsigyti su galingais varikliais, pasiekiančiais nuo 85 kW/115 AG iki 150 kW/204 AG. „Opel Calibra Turbo“ su visų varančiųjų ratų pavara ir įsibėgėjimu nuo nulio iki 100 km/h vos per 6,8 sekundės buvo vyšnia ant torto. Vėliau gamą papildė 125 kW/170 AG V6 variklis. Automobilių sporte „Calibra V6“ laimėjo žiedinėse ITC lenktynės 1996 m.

 

1994 – Opel Omega B: Auksas dideliam automobiliui

Antroji „Omega“ karta žiuri paliko ypatingą įspūdį. Dinamiškas dizainas, didelė erdvė ir nauji V6 varikliai su lydinio cilindrų galvutėmis ir iki 155 kW/210 AG sužavėjo ekspertus. Naujos oro pagalvių sistemos užtikrino aukštą visų keleivių saugos lygį. Universalo versija pasižymėjo begaline erdve kroviniams, todėl ji idealiai tiko šeimoms ir amatininkams, o limuzinų versija buvo įvertinta kaip reprezentatyvus verslo sedanas.

 

1995 – Opel Vectra B: Veidrodėlis, veidrodėlis ant durų

Labiausiai akį traukiantys „Opel Vectra“ bruožai buvo aerodinaminės formos šoniniai veidrodėliai, sudarantys harmoningą vienybę su automobilio priekiu – šiam bruožui „Auksinio vairo“ vertinimo komisija tiesiog negalėjo atsispirti. „Vectra“ taip pat laimėjo dėl savo naujų ir efektyvių benzininių variklių, kurių tūris svyravo nuo 1,6 iki 2,6 litro, o galia nuo 55 kW/75 AG iki 125 kW/170 AG. Kitur savo debiutą atšventė tiesioginio įpurškimo dyzeliniai varikliai, kurių darbinis tūris svyravo nuo 1,7 iki 2,2 litro ir užtikrino pavyzdingą degalų ekonomiją.

 

1999 – Opel Zafira A: Greito persirengimo artistas septyniomis sėdynėmis

Kas jį išrado? Opel! Taip, kompaktiškas vienatūris, kurį galima žaibiškai paversti iš septynviečio į transporterį su įspūdinga erdve kroviniui (maks. 1700 litrų), neišimant nė vienos sėdynės, yra Riuselsheimo idėja. Formulė pavadinta „Flex7“ ir padėjo „Zafira“ 1999 m. laimėti „Auksinį vairą“. Dėl išradingos koncepcijos sėdynės prireikus dingsta automobilio grindyse. Lankstus erdvės stebuklas taip pat stebina kompaktiškais matmenimis ir išskirtine važiavimo dinamika.

 

2002 – Opel Vectra C: Elektrikas specialistas

Trečiosios kartos „Vectra“ sėkmingai apgynė savo pirmtako iškovotą titulą ir dar kartą iškovojo auksą. Naujasis vidutinio dydžio automobilis įžengė į elektronikos amžių, savo sistemas sujungė per CAN (Controller Area Network) magistralę, o ne per laidus, ir buvo su elektrohidrauliniu vairo stiprintuvu. Benzininių ir dyzelinių variklių galia svyravo nuo 74 kW/100 AG iki 206 kW/280 AG, o darbinis tūris nuo 1,6 iki 3,2 litro. 2004 m. „Opel Vectra“ taip pat buvo aprūpinta aktyviąja pakaba „IDS Plus“ su nuolatine amortizavimo kontrole (CDC), kuri užtikrino, kad amortizatoriai prisitaikytų prie esamos vairavimo situacijos.

 

2005 – Opel Zafira B: Užbaigė auksinį tuziną

Antrosios kartos „Zafira“ toliau nustatinėjo standartus tobulindama „Flex7“ sėdynių sistemą ir vėl laimėjo „Auksinį vairą“. Be to, ji taip pat buvo įvertinta kaip greičiausias vienatūris planetoje, kai OPC versija su 177 kW/240 AG įveikė ratą Niurburgringo Nordschleife žiede per 8:54:38 minutes. 240 galingų žirgų po variklio dangčiu ir puiki valdymo sistema padėjo pasiekti šį rekordinį laiką.

 

2009 – Opel Astra J: Kompaktiškas dizainerio kūrinys

2009 m. Astra J, tikras dizainerio kūrinys, pasekė „Kadett D“ erdvės stebuklo ir „Kadett E“ aerodinamikos čempiono pėdomis ir užsitikrino Opel trečiąjį „Auksinio vairo“ kompaktinės klasės titulą. „Astra“ laikėsi naujos „Opel“ dizaino filosofijos „Skulptūrinis meniškumas susitinka su vokišku tikslumu“. Be to, „Astra J“ buvo su moderniomis pagalbinėmis sistemomis, tokiomis kaip „Opel Eye“ ir AFL+ priekinių žibintų sistema, kuri mato posūkius. „FlexRide“ prisitaikanti technologija prisitaikydavo prie kelio ir vairavimo sąlygų, o priekyje sėdintys asmenys galėjo mėgautis važiavimu AGR sertifikuotose (Sveikesnių nugarų kampanija) sėdynėse.

 

2010 – Opel Meriva B: Toks sumanus, toks kompaktiškas

Mažasis „Zafira“ brolis 2012 m. laimėjo auksą, o „Meriva B“ įrodė „Opel“ patirtį kuriant vienatūrius. Vertinimo komisiją įtikino universali galinių sėdynių sistema „FlexSpace“ ir naujoviška galinių durų vyrių sistema. „FlexDoors“ leidžia lengvai pasiekti vaikiškas sėdynes gale ir užtikrina patogų įlipimą ir išlipimą aukštiems keleiviams. Variklių asortimentas pasiūlė daug galios ir sumažino sąnaudas dėl turbokompresoriaus. Galia svyravo nuo 55 kW/75 AG iki 103 kW/140 AG.

 

2012 – Opel Zafira Tourer: Ložė ant ratų

„Zafira“ lydėjo aukščiausios kokybės „Zafira Tourer“ partneris ir iškart laimėjo dar vieną „Auksinį vairą“. Be lankstaus interjero, naujokas sužavėjo poilsio erdvės komfortu, panoraminiu stikliniu stoglangiu ir naujovėmis, tokiomis kaip radaru pagrįsta greičio kontrolė ir priekinio susidūrimo įspėjimas.

 

2015 – Opel Astra K: Kvantinis šuolis

„Astra K“ buvo sukurtas remiantis visiškai nauja lengvų transporto priemonių architektūra, varoma išskirtinai itin moderniais varikliais ir įgalino išskirtinį ryšį, pvz. per išmaniojo telefono integraciją. „Astra“ taip pat tęsė „Opel“ tradiciją į kompaktiškų automobilių segmentą įtraukti funkcijas, kurios anksčiau buvo žinomos tik iš aukštesnių segmentų. Visa tai lėmė 2015 metų „Auksinį vairą“.

 

2017 – Opel Ampera-e: Elektra nuvažiuojamo atstumo čempionas

„Opel Ampera-e“ palieka savo konkurentus už nugaros su sportiniam automobiliui būdingu pagreičiu ir bene ilgiausiu elektra nuvažiuojamu atstumu savo segmente. Vieną kartą įkrovus 60 kWh ličio jonų akumuliatorių, pagal naujojo Europos vairavimo ciklo (NEDC) matavimus jis gali įveikti iki 520 kilometrų atstumą. „Opel Ampera-e“ taip pat daro įspūdį ir pagal WLTP5 bandymus: remdamiesi šiuo, įvairias važiavimo sąlygas aprėpiančiu testu, inžinieriai skaičiuoja, kad modelis viena įkrova gali nuvažiuoti 380 kilometrų. „Ampera-e“ nuo 0 iki 50 km/h įsibėgėja vos per 3,2 sekundės. Be to, 4,16 metro ilgio „Ampera-e“ taip pat turi daug vietos penkiems keleiviams ir 381 litro bagažinę (1 274 litrai, kai sėdynės nulenktos).

 

2020 – Opel Corsa-e: Elektrifikuotas bestseleris

Su šeštosios kartos „Corsa“ geriausiai parduodamas mažas automobilis tapo elektriniu. Dėl 50 kWh talpos akumuliatoriaus „Corsa-e“ gali nuvažiuoti iki 353 kilometrų vienu įkrovimu (pagal WLTP ciklą), todėl yra tinkamas naudoti kasdien. Yra vietos penkiems keleiviams, o jau bazinėje versijoje yra daug aukštųjų technologijų pagalbos sistemų.

 

2021 – Opel Mokka-e: Drąsus, tyras, neįprastas ir be emisijų

Po „Opel Corsa-e“ atsiradęs „Opel Mokka-e“ taip pat tapo „Auksinio vairo“ nugalėtoju3. Su „Opel Vizor“ prekės ženklu išorėje ir visiškai skaitmeniniu „Pure Panel“ viduje, drąsus ir grynas krosoveris daro įspūdį iš karto. Be to, kaip akumuliatorinis elektrinis „Mokka-e“, jis gali nuvažiuoti iki 338 kilometrų be emisijų (pagal WLTP5) viena įkrova.

 

2022 – Opel Astra L: Dizaino pareiškimas su ateities technologijomis

Naujoji „Opel Astra“ pasiekė dvigubą trejetą „Auksinio vairo 2022“ kategorijoje. Naujausia „Astra“ karta yra trečioji iš eilės, gavusi prestižinį apdovanojimą. Tuo pat metu „Opel“ laimėjo trečius metus iš eilės. Naujųjų „Astra“ ir „Astra Sports Tourer“ dizainas yra drąsus ir grynas – nuo „Opel Vizor“ išorėje iki visiškai skaitmeninio „Pure Panel“ kabinoje. Tada yra aukščiausios technologijos, kurios daro vairavimą saugesnį ir malonesnį. Be to, naujos kartos „Astra“ jėgos agregatai tinka ateičiai. Perkamiausias „Opel“ kompaktinis automobilis nuo pardavimo pradžios parduodamas kaip įkraunamas hibridas, o kitais metais pirkėjai turės dar platesnį varomųjų sistemų pasirinkimą su elektriniu „Astra“.

 

1 AUTO BILD edition 45/2022 and BILD am SONNTAG edition 46/2022, category for “Best car up to €50,000”.