Skip To Content
BEV, PHEV, E-REV

E-automobilių šeima

Elektrifikuotų automobilių spektras platus - nuo tų, kurie yra varomi daugiausia mechaniškai, iki tų, kurie varomi vien tik elektra:

Mild Hybrid (mHEV)

Mild Hybrid tipo hibridai yra varomi vidaus degimo varikliu, kuriam suktis padeda kompaktiškas elektros motoras (<20kW) ir veikia kaip galios stiprintuvas, dažniausiai varomas 48 Voltų rekuperacinės sistemos. Sistema padeda vidaus degimo varikliui sumažinti degalų sąnaudas ir suteikia daugiau sukimo momento esant žemiems sūkiams. Mild Hybrid tipo hibridai negali važiuoti vien tik elektros energija.

Pilnai/stipriai hibridinis (sHEV)

Tai automobilis su vidaus degimo ir elektra varomu varikliais. Jis važiuoja vidaus degimo varikliu, bet esant mažam greičiui (iki 50 km/h) trumpas distancijas (iki 3km) gali važiuoti vien elektra. Elektros energija, reikalingas elektros motorui sukti gaminama vidaus degimo variklio.

Įkraunamas hibridas (PHEV)

Veikia kaip ir pilnai hibridiniai atuomobiliai, tik PHEV vien elektra gali važiuoti greičiau (iki 130 km/h) ir toliau (iki 40 km). Bateriją gali įkrauti vidaus degimo variklis, jei šioje nebėra galios. Ji taip pat gali būti įkraunama iš tinklo.

Padidinto nuvažiuojamo nuotoliau elektromobilis (E-REV)

Baterijomis varomas elektromobilis, kuris turi mažytį vidaus degimo variklį vien tik tam, kad jis įkrautų bateriją. Priešingai nei įkraunamame hibride, vidaus degimo variklis negali sukti ratų.

Baterijų energija varomas automobilis (BEV)

Elektros variklis naudoja tik baterijų energiją ir nenaudoja jokio iškastinio kuro. Baterija įkraunama iš išorinio tinklo. Siūlo 100 % važiavimą be emisijų.

Kuro elementais varomas automobilis (FCEV)

FCEV yra varomas elektrinio variklio, bet priešingai nei BEV, elektra yra gaunama iš vandenilio kuro elementų, o ne iš baterijų. Vandeniio kuro elementai elektrą gamina vandenilį sujungdami su deguonimi. Kaip ir BEV, FCEV visiškai neišskiria jokių emisijų.

Šiuo metu Opel gamina vieną baterijomis varomą elektromobilį Corsa-e ir vieną įkraunamą hibridą Grandland X phev. Pasižiūrėkime iš arčiau į kiekvieną iš jų:

Baterijomis varomi automobiliai turi:
  • Elektros variklį ir bateriją
  • Baterija įkraunama kabeliu (privačioje arba viešoje stotelėje)
  • Važiuojant baterija taip pat įkraunama regeneruojant stabdymo metu prarandamą energiją kai tik atleidžiate akseleratoriaus pedalą arba paspaudžiate stabdį.
  • Vidutinis nuvažiuojamas atstumas smarkiai priklauso nuo modelio, vairavimo stiliaus, baterijos talpos ir lauko sąlygų. Kai kurie modeliai gali nuvažiuoti ir daugiau nei 300 km. Pavyzdžiui, Corsa-e gali nuvažiuoti 337 km (WLTP)1, o Ampera-E - 423 km (WLTP)1
  • Važiavimo metu jie neišskiria jokių emisijų

 

Atraskite baterijomis varomą elektromobilį corsa-e čia

 
Sužinokite daugiau
Įkraunami hibridai turi:
  • Elektros variklė ir baterijas, plius vidaus degimo variklį, pvz. 1.6T 200 AG2 Grandland X Hybrid4 modelyje.
  • Bateriją įkraunama kabeliu iš įkrovimo stotelės (Privačios arba viešos) arba naudojant vidaus degimo variklį
  • Važiuojant baterija taip pat įkraunama regeneruojant stabdymo metu prarandamą energiją kai tik atleidžiate akseleratoriaus pedalą arba paspaudžiate stabdį.
  • Vidutinis nuvažiuojamas atstumas smarkiai priklauso nuo modelio, vairavimo stiliaus, baterijos talpos ir lauko sąlygų. Kai kurie gali nuvažiuoti daugiau nei 40 km. Pavyzdžiui, Grandland X Hybrid4 viena įkrova gali įveikti 59 km (WLTP)1
  • Važiuojant vien elektra neišmetama jokių emisijų. Bendros Grandland X Hybrid4 CO2 emisijos siekia iki 32g/km. (WLTP)2

 

Atrsakite įkraunamą hibridą Grandland x hybrid4 čia

 
Sužinokite daugiau
1 Nuvažiuojamas atstumas buvo apskaičiuotas pagal WLTP testų metodologiją (R (EC) No. 715/2007, R (EU) No. 2017/1151). Naudojant kasdien skaičiai gali skirtis dėl įvairių faktorių, tokių kaip vairavimo stilius, maršruto charakteristikos, lauko temperatūra, šildymas ir kondicionavimas.

2 Kombinuotos degalų sąnaudos siekia 1.4 l/100km; CO2 emisijos 32k/km. Degaų sąnaudos ir teršalų emisijos buvo apskaičiuotos pagal WLTP testų procedūras, tada aktualūs duomenys buvo perskaičiuoti į NDEC testų rodiklius, kad juos būtų galima palyginti su kitais automobiliais. Skaičiavimai atlikti pagal R (EC) No. 715/2007, R (EU) No. 2017/1153 and R (EU) No. 2017/1151 metodiką.