Komerciniai automobiliai

KAS YRA „BLUEINJECTION“?

KAS YRA „OPEL BLUEINJECTION“ TECHNOLOGIJA?

„BlueInjection“ – tai moderniausia „Opel“ SCR sistemos technologija, kuri, naudodama „AdBlue®“*, mažina azoto oksidų lygį, todėl mažėja tarša.

 

*„AdBlue®“ yra „Verband der Automobilindustrie e.V.“ registruotasis prekių ženklas.

 

Kaip tai veikia?

 

  • Novatoriška selektyviosios katalizinės redukcijos (SCR) technologija: „BlueInjection“ yra „Opel“ išmetamųjų dujų apdorojimo sistemos dalis.
  • Naudojant „BlueInjection“ technologiją „AdBlue®“ įpurškiamas tiesiai į išmetamąjį vamzdį – tai sukelia cheminę reakciją, sumažinančią žalingą azoto oksidų emisiją ir paverčianti ją aplinkai nepavojingu azoto ir vandens garų mišiniu.
  • „AdBlue® – tai švarus, nekenksmingas, nedegus ir bekvapis skystis, kurį sudaro 32,5% karbamido bei 67,5% vandens.

 

DAUGIAU MAŽIAU
  • KAS YRA „OPEL BLUEINJECTION“ TECHNOLOGIJA?

    „BlueInjection“ – tai moderniausia „Opel“ SCR sistemos technologija, kuri, naudodama „AdBlue®“*, mažina azoto oksidų lygį, todėl mažėja tarša.

     

    *„AdBlue®“ yra „Verband der Automobilindustrie e.V.“ registruotasis prekių ženklas.

     

    Kaip tai veikia?

     

    • Novatoriška selektyviosios katalizinės redukcijos (SCR) technologija: „BlueInjection“ yra „Opel“ išmetamųjų dujų apdorojimo sistemos dalis.
    • Naudojant „BlueInjection“ technologiją „AdBlue®“ įpurškiamas tiesiai į išmetamąjį vamzdį – tai sukelia cheminę reakciją, sumažinančią žalingą azoto oksidų emisiją ir paverčianti ją aplinkai nepavojingu azoto ir vandens garų mišiniu.
    • „AdBlue® – tai švarus, nekenksmingas, nedegus ir bekvapis skystis, kurį sudaro 32,5% karbamido bei 67,5% vandens.

     

KOKIA NAUDA JUMS

KAS NAUDINGA APLINKAI, NAUDINGA IR JUMS.

Įsigiję automobilį su „BlueInjection“ technologija , mažinate žalingas azoto oksidų (NOx) emisijas, todėl sumažėja daromas neigiamas poveikis aplinkai.
  • KAS NAUDINGA APLINKAI, NAUDINGA IR JUMS.

    Įsigiję automobilį su „BlueInjection“ technologija , mažinate žalingas azoto oksidų (NOx) emisijas, todėl sumažėja daromas neigiamas poveikis aplinkai.

KAIP PILDYTI „ADBLUE® “?

KAIP PILDYTI „ADBLUE® “?

Automobilius su „BlueInjection“ sistema reikia papildyti „AdBlue®“ reguliariai ir dažniau, nei rekomenduojamais techninės priežiūros intervalais. Bet nesijaudinkite – indikatorius prietaisų skydelyje informuos, kai lygis bus žemas.

 

Kaip ji veikia?

 

Kiekviename „AdBlue® bake įtaisyti jutikliai, kurie senkant skysčiui siunčia tam tikrus pranešimus.

Išsamesnė informacija pateikiama naudotojo vadove.

 

Dėmesio! Jei „AdBlue®“ bakas visiškai tuščias, prieš paleidžiant automobilį sistema reikalauja pripildyti baką iki galo.

DAUGIAU MAŽIAU

KAIP PAPILDYTI „ADBLUE® “?

 

Papildykite naudodamiesi viena iš daugelio „AdBlue® papildymo kolonėlių degalinėse. Arba galite rinktis iš plataus papildymo bakelių pasirinkimo.

 

Sužinokite daugiau

 

  • Papildymo anga yra šalia dyzelino įpylimo angos „Vivaro“ modeliuose ir iškart už vairuotojo durelių „Movano“ modeliuose.
  • Įpylimo angos dangtelis yra spalvotas ir atsukamas ranka.
  • Pasipildyti galima naudojantis automobilių / komercinių automobilių „AdBlue®“ papildymo kolonėlėmis, įrengtomis daugelyje degalinių.
  • Be to, galite naudoti visiems keleiviniams automobiliams tinkančius bakelius ir pistoletus, kuriuos rasite daugelyje degalinių ar parduotuvių. Arba tiesiog nuvykite į vietinę „Opel“ atstovybę prisipildyti tirpalo.
  • Jei šiek tiek „AdBlue®“ skysčio patenka ant dažyto automobilio paviršiaus, tą sritį pavalykite arba, jei būtina, nuskalaukite vandeniu.

 

DAUGIAU MAŽIAU

FURGONAI SU „BLUEINJECTION“

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI APIE „BLUEINJECTION“ IR „ADBLUE® “.

Kas yra „AdBlue® “?

„AdBlue® (dar vadinamas dyzelino išmetamųjų dujų skysčiu) – tai švarus bekvapis, bespalvis ir nekenksmingas tirpalas, kurį sudaro 32,5 % karbamido 67,5 % vandens.

Kadangi „AdBlue®“ sudėtyje daugiausia vandens, jis užšąla esant –11 °C (32,5 % koncentracija yra žemiausia karbamido vandens tirpalo užšalimo temperatūra), todėl norint, kad automobilis veiktų bet kokiomis sąlygomis, „AdBlue®“ bakuose reikia įtaisyti šildytuvą, kuris atitirpintų pakankamai skysčio, skirto emisijoms mažinti.

Kas yra SCR technologija?

SCR – selektyvioji katalizinė redukcija – yra technologija, skirta mažinti azoto oksidų (NOx) kiekį dyzelinių variklių išmetamosiose dujose. Ji pagrįsta „AdBlue ® “ (dar vadinamu dyzelino išmetamųjų dujų skysčiu), 32,5 % karbamido tirpalo, išgryninto vandenyje , įpurškimu į išmetimo vamzdį. Karbamidas „AdBlue ® “ tirpale, esant aukštai išmetamųjų dujų temperatūrai, išleidžia amoniaką (NH ), kuris kataliziniame konverteryje reaguoja su azoto oksidais (NO ir NO ), kur paverčiamas nekenksmingu azotu (N ) ir vandens (H O) garais.

Ar SCR technologijos turi alternatyvų?

SCR technologijos yra naujausia technologijos sritis , atitinkanti būsimus taršos reikalavimus. Būtent todėl nuo 2018 metų „Opel“ nusprendė diegti „BlueInjection“ („Opel“ SCR technologiją) į visus dyzelinius automobilius .

Kas atsitiks, jei nepapildysiu?

Jei „AdBlue ®“ bakas tuščias, užgesinus variklį automobilis nebeužsives! Tai ne gedimas, bet  teisiškai privaloma sistemos funkcija . Tokiu atveju prieš paleidžiant automobilį sistema pareikalaus  pripildyti pilną baką .

Į ką turėčiau atkreipti dėmesį pirkdamas „AdBlue® “?

  • Iš pradžių turėtumėte atkreipti dėmesį į prekių ženklą „AdBlue®, vėliau – į standartus ISO 22241-1 bei DIN 70070.
  • Itin rekomenduojame naudoti tik bakelius arba kanistrus su užplombuota pildymo žarnos (paprastai naudojant prisukamą siejiklį) jungtimi. Taip maksimaliai sumažinsite pavojų išpilti skystį pro šalį.
  • Galiausiai, kadangi „AdBlue®“ patvarumas yra ribotas, prieš pildami tirpalą patikrinkite jo galiojimo pabaigos datą.

Ar galima pasipildyti „AdBlue® “ sunkvežimiams skirtoje degalinėje?

Taip. Galite pasipildyti naudodami  „AdBlue®“ kolonėles , kurios įrengtos daugelyje degalinių komerciniams automobiliams (sunkvežimiams ir autobusams).

Ką daryti, jei „AdBlue® “ pateko ant automobilio ar rūbų?

Jei nedidelis  „AdBlue®  kiekis pateko ant dažyto automobilio paviršiaus, tą sritį pavalykite arba, jei būtina,  nuskalaukite vandeniu .
Jei šiek tiek „AdBlue ® “ išpylėte ant rūbų ir (ar) rankų, tiesiog kruopščiai nuskalaukite aplietas vietas švariu vandeniu.

Ar galima pasirinkti didesnį „AdBlue® “ baką?

„Opel“ automobiliuose tokio pasirinkimo nėra. Kiekvienam automobiliui numatytas tik vienas bako dydis, geriausiai atitinkantis paketo ir svorio apribojimus.

Kas yra „AdBlue® “ gamintojas?

„AdBlue ® “ yra  registruotasis VDA prekių ženklas , o „General Motors“ („Opel“ motininė bendrovė) turi įsigijusi  visų jo prekių ženklų pasaulinę licenciją . Jį gamina chemijos įmonės, o „AdBlue ® “ pavadinimą gali naudoti tik licenciją turintys gamintojai ir platintojai.